نیوز سیتی!
23 مرداد 1402 - 13:48

فصل شیدایی فرصتی برای تجسم دفاع مقدس در اذهان عمومی است

همدان-مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان گفت: باید از فرصت نمایش فصل شیدایی نهایت بهره را ببریم تا این الگو به عنوان تجسمی از دفاع مقدس در اذهان عمومی ماندگار شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی ظفری ظهر دوشنبه در حاشیه نمایش فصل شیدای در جمع خبرنگاران اظهار کرد: وقتی حرف از شهید به میان می‌آید، ناخودآگاه یک جریان‌سازی شکل می‌گیرد و اعتقاد من این است که کنگره هشت هزار شهید، یک تغییر و تحول اساسی در نوع نگاه جامعه به ارزش‌ها ایجاد خواهد کرد.

وی افزود: در حوزه گفتمان‌سازی اصلی به نمادسازی نیاز داریم که هر گوشه، قطعه، کتاب و وسیله‌ای در نمایشگاه گویای ترکیبی از نمادسازی است و اگر نماد و نشان نباشد نمی‌توان به نسل آینده مفاهیم را انتقال داد. مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان با بیان اینکه این روزها فصل شیدایی شور و هیجانی خاص در سطح شهر ایجاد کرده است، گفت: باید از این فرصت نهایت بهره را ببریم تا این الگو به عنوان تجسمی از دفاع مقدس در اذهان عمومی ماندگار شود.

سردار ظفری خاطرنشان کرد: غرفه‌های ایجاد شده در حاشیه نمایش فصل شیدایی روی انواع مخاطب کار کرده و مهم‌تر اینکه نسل جوان را به خوبی دیده که این یک امتیاز است که می‌تواند اثرگذاری خوبی هم داشته باشد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1441702

مهمترین اخبار ایران و جهان: