نیوز سیتی!
23 مرداد 1402 - 15:23

توقیف پژو پارس حامل ۴۱۷ کیلو موادمخدر در اصفهان

اصفهان - جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف ۴۱۷ کیلو انواع مواد مخدر از یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس خبر داد.

سردار محمدرضا هاشمی فر در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان با همکاری اطلاعاتی مأموران پلیس خراسان جنوبی از انتقال محموله‌ای از مواد افیونی به وسیله یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس به سمت اصفهان مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: با همکاری مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و فرماندهی انتظامی شهرستان‌های شاهین شهر، اردستان، شهرضا و نائین محورهای مواصلاتی تحت کنترل دقیق و رصد هوشمندانه قرار گرفت و سرانجام خودروی مذکور هنگام تردد در محور مواصلاتی شرق استان مشاهده و به آن دستور توقف می‌دهند اما راننده خودرو بدون توجه به دستور مأموران با سرعت وارد شانه خاکی جاده می‌شود.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: پس از آن راننده و سرنشین خودرو که مسلح بودند از خودرو پیاده شده و به سمت مأموران تیراندازی می‌کنند و در نهایت با توجه به تاریکی هوا و موقعیت خاص منطقه خودرو رها کرده و متواری می‌شوند.

سردار هاشمی فر گفت: در این عملیات طی بازرسی صورت گرفته از خودروی پژو پارس متعلق به قاچاقچیان ۴۱۷ کیلو و ۱۶ گرم شامل ۱۳۵ کیلو و۳۴۰ گرم تریاک، ۱۳۵ کیلو و۵۵۰ گرم مرفین ،۱۴۶ کیلو و۲۷۰ گرم شیشه، یک جفت پلاک جعلی و۶ تیغه خشاب حاوی ۱۷۱ عدد فشنگ جنگی کشف شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1441946

مهمترین اخبار ایران و جهان: