نیوز سیتی!
18 مرداد 1402 - 11:54

هفت زندانی جرائم غیرعمد در خراسان جنوبی آزاد شدند

بیرجند-جانشین ستاد دیه خراسان جنوبی گفت: هفت زندانی جرائم غیرعمد خراسان جنوبی به مناسبت دهه دوم محرم با نیک اندیشی شکات از زندان آزاد شدند.

خبرگزاری مهر، گروه استان‌ها: چه حلاوتی از این بالاتر که شاکی باشی و از متشاکی بگذری. چه شیرینی بالاتر از اینکه شاکی باشی مرهم شوی بر زخم متشاکی.

آری دلی دریایی می‌خواهد تا از سهم خویش بگذری تا زمینه آزادی و رهایی فرد در بند را فراهم آوری.

درست همانند کاری که شاکیان ۷ زندانی غیر عمد خراسان جنوبی با پادرمیانی ستاد دیه استان کرده‌اند و زمینه رهایی از بند این زندانیان را در دهه دوم محرم حسینی در استان فراهم آورده‌اند.

بهشت همین‌جاست گاهی نباید منتظر آن در آن سوی دنیای خاکی بود گاهی همین که زمینه رهایی از بند پدر، پسر، مرد، نان‌آور خانه‌ای را فراهم آوری در عین اینکه از او شاکی هستی بهشت را برای خودت هم در این دنیا و هم آن دنیا خریده ای.

خوشا به حال خریداران بهشت در این دنیا و آن دنیا کاش این سعادت نصیب همگان می‌شود کاش....

این خبر مسرت بخش را هم حامد اکبر پور، جانشین ستاد دیه خراسان جنوبی صبح جهارشنبه به رسانه‌ها داد و اعلام کرد که ۷ زندانی جرایم غیر عمد با میزان بدهی ۱۲۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال به مناسبت دهه دوم محرم حسینی از زندان‌های استان آزاد می‌شوند.

وی ادامه داد: مثل همیشه شکات در آزادی این چند نفر سهم بزرگی داشتند که طی جلساتی که در محل ستاد دیه استان برگزار شد ۶۴ میلیارد ۲۴۰ میلیون ریال این بزرگواران از سهم خود گذشت کردند.

وی خاطر نشان کرد: مبلغ ۵۵ میلیارد و ۸۴۰ میلیون ریال نیز از طریق اقساطی شدن تأمین و باقیمانده بدهی مددجویان به مبلغ ۵ میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال از طریق ستاد دیه استان و کشور تأمین شد.

جانشین ستاد دیه خراسان جنوبی ادامه داد: این زندانیان که همه مرد هستند سه نفر آن مربوط به زندان بیرجند، دو تا قاین و طبس و فردوس هم هرکدام یک نفر زمینه آزادیشان فراهم شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1433490

مهمترین اخبار ایران و جهان: