نیوز سیتی!
18 مرداد 1402 - 09:38

خبرگزاری مهر از ارکان اصلی جبهه انقلاب اسلامی در جهاد تبیین است

ساری- معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران از خبرگزاری مهر به عنوان ارکان اصلی جبهه انقلاب اسلامی در عرصه جهاد تبیین یاد کرد و گفت: نقد این رسانه در استان منصفانه و مصلحانه است.

روح الله سلگی در بازدید از دفتر خبرگزاری مهر مازندران در ساری به مناسبت روز خبرنگار با اشاره به شرایط کنونی جامعه و جنگ نرمی که دشمنان آغاز کرده‌اند از رسانه به عنوان فرمانده میدان جنگ نرم نام برد و گفت: این مسئله وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند و هر کسی که دلسوز انقلاب اسلامی است و یا دل در گرو ایران دارد باید بداند که کسانی که امروز در جنگ نرم به دشمنی با ملت ایران برخاستند، هدف آنان فقط این نیست که مبانی دینی ما را بزنند.

وی ادامه داد: همچنین هدف دشمنان فقط این نیست که انقلاب اسلامی را دچار تخریب کنند آنان دنبال این هستند که هویت ایرانی و اسلامی را از ما بگیرند و به عنوان نمونه در ماه محرم پیراهن مشکی را تحریم می‌کنند زیرا می‌دانند که حضرت اباعبدالله امام حسین (ع) رمز پایداری و تعالی ملت ایران است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران تصریح کرد: اگر تمسک به فرهنگ عاشورایی نبود دشمنان ما را زمین گیر می‌کردند و امروز شاهد آن هستیم که دشمنی آنان روشن‌تر شده است و امروز علاوه بر انقلاب اسلامی با ملیت، آداب و رسوم، فرهنگ و سنن ما به دشمنی برخاستند.

سلگی تصریح کرد: باور ما بر این است که انقلاب اسلامی در حمایت از آزادگان عالم پیشتاز است و امروز باید بدانیم که جنگ رسانه ملیت ما را مورد هدف قرار داده است.

وی با اظهار اینکه نگاه ما نگاه بسیطی است، افزود: هر کسی که دل در گرو ایران اسلامی دارد جزو خانواده انقلاب اسلامی است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران از خبرگزاری مهر به عنوان رسانه در رأس خبرگزاری‌های انقلابی و جزو ارکان اصلی جبهه انقلاب اسلامی در حوزه رسانه و جهاد تبیین نام برد و گفت: همه مدیران موظف به پاسخگویی به مجموعه رسانه‌ها می‌دانیم.

وی با تقدیر از نگاه شفاف سازی خبرگزاری مهر تصریح کرد: این رسانه در استان و کشور به دنبال نقد منصفانه و مصلحانه است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران اظهار داشت: حقیقتاً خبرگزاری مهر بیشترین تعامل را با مجموعه دولت طی دو سال گذشته داشته است و صادقانه و در عین اینکه انتقادی مطرح می‌کند اما انتقادش منصفانه و دلسوزانه است.

وی با بیان اینکه خبرگزاری مهر از ارکان جهاد تبیین در کشور محسوب می‌شود، گفت: این رسانه نقش خود را در کارزار جنگ رسانه‌ای به شایستگی ایفا کرده است.

در این نشست علیرضا نوری کجوریان مدیر خبرگزاری مهر در مازندران نیز به تشریح دستاوردها و اقدامات این رسانه در حوزه‌های مختلف پرداخت.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1433202

مهمترین اخبار ایران و جهان: