نیوز سیتی!
16 مرداد 1402 - 14:34

۴۳۰ پروژه در روستاهای استان بوشهر اجرا می‌شود

بوشهر- مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: ۴۳۰ پروژه در روستاهای استان بوشهر اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا مقدم ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بنیاد مسکن در راستای توسعه نقاط محروم اقدامات گسترده‌ای را داشته است و حساب ۱۰۰ حضرت امام با مشارکت مردم نقش مهمی در این زمینه دارد.

وی با اشاره به اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن در استان بوشهر بیان کرد: به غیر از هزار و ۱۰۰ واحد مسکن که اخیراً کلنگ‌زنی شده است ساخت سه هزار واحد مسکن توسط بنیاد مسکن استان بوشهر در دست اجرا است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر بیان کرد: از این سه هزار واحد، ۲ هزار و ۸۹۹ واحد شروع شده و هزار و ۸۳۱ واحد در مرحله تکمیل فونداسیون است که اسکلت ۸۴۸ واحد تاکنون کامل شده است و ۸۴ واحد در مرحله واگذاری است.

وی ادامه داد: بنیاد مسکن در مجموع عملیات ساخت چهار هزار و ۱۰۰ واحد مسکن را در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر استان در دست اجرا دارد که تلاش داریم این واحدها در سریع‌ترین زمان تکمیل و تحویل شوند.

مقدم از اجرای ۴۳۰ پروژه در روستاهای استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: ۱۴۴ پروژه با اعتبار ۸۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات استان در حال اجرا است.

وی با اشاره به اجرای ۱۷۱ پروژه با اعتبار ۸۳ میلیارد تومان از محل اعتبارات مسئولیت اجتماعی بیان کرد: ۱۱۵ پروژه نیز با اعتبار ۶۸ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی در دست اجرا است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1430502

مهمترین اخبار ایران و جهان: