نیوز سیتی!
06 اردیبهشت 1402 - 22:34

ساخت منازل تک‌واحدی، موارد اجتماعی مثبت را به‌دنبال خواهد داشت

اردستان-فرماندار اردستان با اشاره به ساخت منازل تک واحدی در این شهرستان، گفت: تک واحد بودن منزل مسکونی با توجه به سبک زندگی مردم کویری، یک رویداد خوب و ماندگار است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد هادی احمدی طبا ظهر چهارشنبه در جلسه شورای مسکن اردستان، اظهار داشت: طی برنامه‌ریزی ها و تصمیمات انجام شده در شهرستان اردستان، سال گذشته مباحث الحاق اردستان و مهاباد صورت گرفت همچنین امیدواریم الحاق شهر زواره تا پایان خرداد ماه صورت گیرد.

وی با اشاره به انجام طرح‌های الحاقی در جلسه شورای مسکن امروز، افزود: در ارتباط با یک طبقه شدن واحدهای مسکونی در شهرستان اردستان از همکاری و مساعدت اداره کل راه و شهرسازی و همچنین بنیاد مسکن استان اصفهان تشکر می‌شود.

احمدی‌طبا تصریح کرد: تک واحد بودن منزل مسکونی با توجه به سبک زندگی مردم کویری، یک رویداد خوب و ماندگار بوده و این نوع منازل، موارد مثبت اجتماعی را خواهد داشت.

فرماندار اردستان خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی برای بحث الحاقات منازل نهضت ملی و اقشار محرومان در شهرستان با همکاری دستگاه‌های مربوطه انجام شده و ما باید به وعده‌ای که ریاست جمهوری در خصوص ساخت مسکن دادند برسیم و این وظیفه انقلابی ماست که در راستای تحقق وعده تمام تلاش خود را کنیم.

وی بیان کرد: در ارتباط با روستاهای داخل محدوده حفاظت محیط زیست، از ۶۰ روستای در سطح استان، حدود ۲۰ روستا متعلق به اردستان است که در این خصوص برنامه‌ریزی و تصمیمات لازم انجام شده و امیدواریم که بتوانیم بازگشت جمعیت در حوزه‌های روستایی را شاهد باشیم.

احمدی‌طبا تصریح کرد: برنامه‌ریزی های لازم در خصوص بررسی مشکل دریافت تسهیلات برای منازل مسکونی محرومان شهرستان انجام شده و امیدواریم بتوانیم به زودی تسهیلات را برای این منازل تأمین کنیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1170746

مهمترین اخبار ایران و جهان: