نیوز سیتی!
01 اردیبهشت 1402 - 19:41

تجلیل از پزشک نمونه مینابی در نمازجمعه

امام جمعه میناب در حاشیه مراسم نماز جمعه امروز این شهرستان از خدمات و زحمات جراح عمومی یدالله رییسی قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب، حجت الاسلام محسن ابراهیمی امام جمعه میناب امروز در مراسم نماز جمعه این شهرستان از دکتریداله رئیسی متخصص جراحی عمومی و پزشک نمونه استانی تجلیل کرد.

دکتر یداله رییسی برابر ارزیابی معاونت درمان استان با توجه به بیشترین تعداد اعمال جراحی انجام شده و نوعا ماهیت عمل های جراحی به عنوان پزشک نمونه استانی انتخاب شده و ازسوی وزیر بهداشت لوح تقدیر و جایزه دریافت کرده است.

دکتر یداله رئیسی  متخصص جراحی عمومی 43ساله  پزشک نمونه استانی  و تاکنون مسئولیت هایی از قبیل ریاست بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) میناب و بیمارستان امام رضا (ع) در کارنامه خود دارد و هم اکنون مشاور مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان میناب می باشد.

حجت الاسلام محسن ابراهیمی امام جمعه میناب در این باره با تقدیر از خدمات دکتر رییسی و دیگر پزشکان دلسوز این شهرستان، خاطرنشان کرد: پزشکان و پرستاران و کادر دلسوز درمان کشورمان در دوران کرونا حماسه بزرگی خلق کردند و بر وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان واجب است که در زمینه مسائل اقتصادی و رفاهی، شرایط مناسبی برای این عزیزان فراهم و امنیت شغلی آنان را فراهم کنند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1163546

مهمترین اخبار ایران و جهان: