نیوز سیتی!
09 اردیبهشت 1402 - 16:04

باهنر: با صعود پاسخ حمایت صنایع مس را می‌دهیم

یونس باهنر، مدیر تیم فوتبال مس سونگون ورزقان شرایط این تیم برای پیروزی در بازی فردا را مطلوب ارزیابی کرد.

یونس باهنر در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز با مطلوب دانستن شرایط نارنجی پوشان گفت: هفته گذشته یک برد بسیار مهم مقابل نود کسب کردیم و حالا با روحیه‌ای خوب آماده می‌شویم تا با هر سه امتیاز شیراز را ترک کنیم.

او ادامه داد: امروز یک جلسه تمرینی خوب و پرنشاط در شیراز برگزار کردیم و به امید خدا و طبق نظر کادر فنی، تیم کاملا آماده بازی فرداست و به چیزی جز برد فکر نمی‌کنیم. از طرف اعضای تیم از حاج رسول خطیبی هم تشکر می‌کنیم که در این سفر همراه ما بودند. حضور و حمایت‌های ایشان قوت قلب بزرگی برای بچه هاست.

مدیر تیم فوتبال مس سونگون ورزقان در مورد بخت صعود این تیم به لیگ یک گفت: خدا را شاکرم که در هفته های پایانی با توجه به نتایجی که در طول فصل کسب کردیم سرنوشت صعود دست خودمان است و تلاش می‌کنیم تا با کسب دو نتیجه خوب در دو بازی باقی مانده پاسخ شایسته‌ای به حمایت های مجموعه ملی مس، مجتمع مس سونگون و مدیریت باشگاه مس سونگون ورزقان بدهیم.

باهنر تاکید کرد: سال‌ها در این فوتبال بودیم و به خوبی می‌دانیم که اگر از یک تیم در طول فصل حمایت کافی و مدام صورت نگیرد، موفقیتی حاصل نخواهد شد. از شخص دکتر رستمی که در طول این فصل شاهد حمایت‌های بی‌نظیرشان بودیم صمیمانه تشکر می‌کنم و امیدوارم که بتوانیم با قطعی کردن صعودمان این حمایت ها را به شایسته‌ترین شکل ممکن پاسخ داده و دل هواداران خطه آذربایجان را هم شاد کنیم.

تیم فوتبال مس سونگون ورزقان فردا در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ دسته دوم میهمان ایمان سبز شیراز است.

انتهای پیام/60017

منبع: فارس
شناسه خبر: 1176146

مهمترین اخبار ایران و جهان: