نیوز سیتی!
23 آذر 1401 - 15:44

تعلل دولت در ارائه بودجه و برنامه هفتم توسعه قابل توجیه نیست

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: ۸ روز از زمان ارائه بودجه و شش ماه از موعد ارائه برنامه هفتم توسط دولت گذشته است و این تعلل قابل توجیه نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۲۳ آذر ماه) مجلس شورای اسلامی، در نطق میان دستور خود گفت: امروز ۲۳ آذر ماه است و ۸ روز از زمان ارائه بودجه و شش ماه از موعد ارائه برنامه هفتم توسط دولت گذشته است. این تعلل با چه منطقی قابل توجیه است؟

وی بیان کرد: افزایش قیمت خودرو، سکه و ارز که بر سایر بازارها نقش مستقیم خواهد گذاشت، با کدام استاندارد قابل ارزیابی است؟ افزایش قیمت مواد غذایی نیازمند تدبیری ویژه است و دولت نیازمند پالایشی از درون است.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: برخی عناصر ناتوان یا فرسوده و بی‌انگیزه با رسوب بر لایه‌های مدیریتی جز خنجر زدن از پشت هنر دیگری ندارند که نباید با آنان مماشات شود.

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: به برخی کشورهای منطقه و اتحادیه اروپا توصیه می‌کنیم آب در هاون نکوبند و بدانند ما هرچند به دلیل تحریم به سختی افتادیم، اما مردم ما هیچ گاه خیانت‌های آنان را فراموش نخواهند کرد.

سلیمی گفت: افراد یا جریان‌هایی که امروز به عنوان دنباله جریانات معاند به ایفای نقش می‌پردازند، بدانند اربابان بدنام زمانی که تاریخ مصرف آنها تمام شود، با آن‌ها به مثابه صدام، قذافی و عرفات برخورد خواهند کرد. دریوزگی در آستان این جانیان بین الملل، جز خفت و خواری چیزی در پی نخواهد داشت. همین افراد معترض به زودی با دستان پرقدرت خود، ضربه اساسی را به اتاق فکر براندازان و آمران اغتشاش در کشور خواهند زد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 910646

مهمترین اخبار ایران و جهان: