نیوز سیتی!
21 آذر 1401 - 20:50

حضور کارگران اردبیل در رویدادهای فرهنگی

اردبیل- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: جامعه کارگری استان اردبیل علقه واقعی و تعلق خاطر حقیقی به مسائل دینی، معرفتی، قرآن و عترت دارد که این خود بزرگترین سرمایه آنها است.

به گزارش خبرنگار مهر، بهروز رحیم‌زاده عصر دوشنبه در آئین اختتامیه شانزدهمین دوره جشنواره قرآنی کارگران در اردبیل اظهار کرد: جامعه کارگری همیشه با تدین و اعتقاد به کسب روزی حلال، در سنگر تولید حاضر شده و سعی کرده تا مبانی شرعی و دینی را مورد توجه قرار دهد.

وی تصریح کرد: بسیاری از کارگران و فعالان عرصه تولید در رویدادهای فرهنگی، قرآنی و عترت حضور ارزشمندی داشته و سعی کردند در مسابقات استانی و کشوری رتبه‌های ممتازی را به دست آورند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل به برگزاری شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی جامعه کار و کارگری اشاره کرد و گفت: هم در بخش برادران و هم خواهران در رشته‌های قرائت، حفظ، تحقیق و ترتیل مسابقات با همراهی داوران برگزار شده و منتخبان راهی مراحل بعد شدند.

رحیم‌زاده افزود: در این دوره از مسابقات ۱۰۰ نفر شرکت‌کننده از واحدهای کارگری و کارخانجات استان را شاهد بودیم که در ۲ روز در مهدیه اردبیل رقابت کرده و برترین‌ها به مسابقات ملی راه یافتند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در واحدهای کارگری و کارخانجات در کنار برپایی نمازهای جماعت، حضور گرم کارگران را در سنگر حفظ و قرائت قرآن شاهد بودیم و همواره این تدین و معنویت به فعالیت‌های آنها حال و هوایی متفاوت و غنای بیشتر بخشیده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل اضافه کرد: جامعه کارگری در استان اردبیل، جامعه‌ای توانمند در ابعاد مختلف فردی و اجتماعی است که قطعاً مشارکت در حوزه‌های مختلف از افتخارات این مجموعه فعال و پرتلاش است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 907046

مهمترین اخبار ایران و جهان: