نیوز سیتی!
18 بهمن 1402 - 16:03

افتتاح ۲۴۰ میلیارد تومان طرح جاده ای شهرستان میانه

در هفتمین روز از ایام الله دهه فجر با حضور استاندار آذربایجان شرقی و معاون عمرانی وی و مقام های شهرستانی ۱۳ طرح حوزه راهداری و حمل و نقل شهرستان میانه به طول ۹۲ کیلومتر با ۲۴۰ میلیارد تومان اعتبار از محل مصوبات سفرهای دور اول و دوم ریاست جمهوری افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، در هفتمین روز از ایام الله دهه فجر با حضور استاندار آذربایجان شرقی و معاون عمرانی وی و مقام های شهرستانی ۱۳ طرح حوزه راهداری و حمل و نقل شهرستان میانه به طول ۹۲ کیلومتر با ۲۴۰ میلیارد تومان اعتبار از محل مصوبات سفرهای دور اول و دوم ریاست جمهوری افتتاح شد. با افتتاح این طرح ها زمان سفر از میانه به اردبیل دو ساعت و نیم کاهش می یابد.

رفع نقاط حادثه خیز با پنج میلیارد تومان، تعمیر ابنیه فنی با همین میزان اعتبار و تعویض و تجهیز هواکش و روشنایی تونل قافلانکوه به طول یک کیلومتر با ۲۰ میلیارد تومان هزینه کرد از جمله طرح های افتتاحی امروز در شهرستان میانه با حضور نماینده عالی دولت در استان بود.

امروز همچنین طرح احداث و آسفالت ریزی جاده میانه - فیروز آباد به طول ۱۶ کیلومتر با ۴۸ میلیارد تومان هزینه کرد و بهسازی‌ راه میانه به تبریز و تهران با ۵۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده مورد بهره برداری قرار گرفت.

استاندار آذربایجان شرقی در آیین افتتاح این طرح ها گفت: بهره برداری از این طرح ها مسیر توسعه استان را هموار می کند.

مالک رحمتی تاکید کرد:  افتتاح طرح های احداث، بهسازی و آسفالت راه ها، شرط لازم است، اما ارتقای سطح ایمنی و فراهم کردن امکانات خدماتی در حاشیه جاده ها را نیز باید در نظر بگیریم که مردم راحت سفر کنند.

وی اضافه کرد: رفع نقاط حادثه خیز در جاده های استان را باید در اولویت قرار دهیم که کارهای خوبی آغاز شده است، ولی کفایت نمی کند.     

پایان پیام/       

منبع: فارس
شناسه خبر: 1664346

مهمترین اخبار ایران و جهان: