نیوز سیتی!
03 خرداد 1402 - 16:22

شکست و انزواطلبی در فرهنگ ایثار و شهادت معنا ندارد

رشت- استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه ملتی که آمیخته به شهادت باشد شکست ناپذیر است، گفت: شکست و انزواطلبی در فرهنگ ایثار و شهادت معنا ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد مدنی ظهر چهارشنبه در یادواره شهیدان داود حق وردیان، رضا دانا، علیرضا ناصحی و ۲۶۰ شهید گیلانی عملیات بیت المقدس در گلزار شهدای رشت، اظهار کرد: جهاد در راه خدا پیش شرط رسیدن به مقام عبودیت و بندگی است.

وی، ولایت پذیری و اطاعت از ولایت را بسیار با اهمیت برشمرد و افزود: تبعیت از ولایت که از توصیه‌های مؤکد شهدا است انسان را سعادتمند می‌کند.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه نسبت به شهدا وظیفه سنگینی داریم، گفت: یادواره شهدا بستر مناسبی برای ارتقای مفاهیم و فرهنگ ایثار و شهادت است.

مدنی با بیان اینکه فرهنگ شهادت و ایثار بالاترین و باشکوه‌ترین میراث انقلاب اسلامی است، اضافه کرد: پاسداشت یاد و خاطره شهدا منجر به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می‌شود.

وی با تاکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، افزود: بروز رسانی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه آحاد مردم است.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه ملتی که آمیخته به شهادت باشد شکست ناپذیر است، گفت: شکست و انزواطلبی در فرهنگ ایثار و شهادت معنا ندارد.

مدنی با اشاره به تهاجم فرهنگی و شناختی دشمن علیه نظام اسلامی، بیان کرد: شناخت دشمن در ابعاد مختلف منجر به موفقیت در جنگ نرم می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1235846

مهمترین اخبار ایران و جهان: