نیوز سیتی!
28 اردیبهشت 1402 - 10:12

نیازهای اولویت‌دار مددجویان اردبیل به دقت احصا و ثبت شود

اردبیل- معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اردبیل گفت: رؤسای شهرستان‌ها تا ۱۵ خرداد فرصت دارند تا نیازمندی مددجویان و خانواده‌ تحت پوشش کمیته امداد را در سامانه ثبت کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد آزادپور شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای مدیران کمیته امداد استان اردبیل اظهار کرد: ۲۰ اردیبهشت ماه اولین گزارش استانی از وضعیت پالایش و نیازسنجی پرونده مددجویان مورد بررسی قرار گرفت و این روند کار تا ۳۰ درصد به انجام رسیده است.

وی با قدردانی از مددکاران سه شهرستان سرعین، خلخال و ارشق در پالایش و ثبت نیازمندی خانواده‌ها با آمار بسیار بالا تصریح کرد: امیدواریم سایر شهرستان‌ها نیز تا ۱۵ خردادماه پالایش نهایی پرونده مددجویان را انجام داده و نیازمندی آنها را با اولویت ثبت کنند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اردبیل گفت: در ثبت نیازمندی خانواده‌ها باید ضرورت تأمین برخی از کالاها مورد توجه قرار گیرد وگرنه اقدام متولیان امر با نگاه رفع تکلیف نمی‌تواند در این حوزه گره‌گشا باشد.

آزادپور افزود: هدف ما این است تا در پالایش جدید و ثبت اطلاعات دقیق مددجویان، نیازمندی آنها با دقت و وسواس خاص به ثبت برسد تا بر همین اساس از تهران نسبت به رفع این نیازمندی‌ها اقدام جدی در دستور کار باشد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اردبیل خاطرنشان کرد: ثبت برخی از نیازمندی‌ها جز اولویت‌ها نیست و بهتر است مدیران شهرستانی با بهره‌گیری از ظرفیت مددکاران در سریع‌ترین زمان این کار را به انجام رسانده تا ما بتوانیم بر اساس این اطلاعات و پیمایش انجام شده، کار را به شکل صحیح و درست به پیش ببریم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1220102

مهمترین اخبار ایران و جهان: