نیوز سیتی!
21 خرداد 1402 - 10:05

حاجی‌پور: ریکاوری مناسبی نداشتیم

قطر پاسور تیم ملی والیبال ایران با بیان این‌که ریکاوری مناسبی نداشتیم، گفت: زمان میان دو بازی ایران خیلی کم بود و نتوانستیم آنگونه که باید استراحت کنیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، لیگ ملت‌های والیبال سال 2023 در گروه مردان از روز سه شنبه 16 خردادماه در دو کشور کانادا و ژاپن آغاز شد و تیم ملی والیبال ایران پنجمین حضور خود را در این رقابت‌ها تجربه می‌کند. تیم‌های ایران و اسلوونی در ششمین روز این رقابت‌ها به مصاف یکدیگر رفتند و شاگردان بهروز عطایی سه بر صفر مغلوب حریف شدند.

علی حاجی‌پور پس از این دیدار اظهار کرد: بازی چندان خوبی نبود و در برخی از فاکتورها ضعیف عمل کردیم. ریکاوری مناسبی نداشتیم و زمان میان دو بازی خیلی کم بود. نتوانستیم آن گونه که باید استراحت کنیم و در فاکتورهای مختلف خوب عمل نکردیم.

بازیکن تیم ملی والیبال ایران در خصوص عملکردش توضیح داد: عملکرد فردی به چشم نمی‌آید. والیبال یک بازی گروهی است و باید تمام بازیکنان خوب باشند تا بتوانیم نتیجه مطلوب بگیریم و برنده بازی باشیم، نمی توانیم به نتیجه فردی اکتفا کنیم.

وی با تاکید بر این‌که بازیکنان تلاش خواهند کرد در مسابقات آینده بهتر ظاهر شوند، گفت: در هفته آینده تمام سعی‌مان را می کنیم تا با آمادگی و فرم بهتری آماده مسابقات شویم.

هفته دوم لیگ ملت‌ها در گروه مردان به میزبانی روتردام هلند و اورلئان در فرانسه از 30 خرداد تا 4 تیر پیگیری خواهد شد که مردان والیبال ایران در روتردام با تیم‌های آلمان، ایتالیا، آمریکا و هلند روبرو خواهند شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1276890

مهمترین اخبار ایران و جهان: