نیوز سیتی!
25 اسفند 1401 - 22:59

یادواره 27 شهید روستای «دیل» گچساران برگزار شد

یادواره 27 شهید روستای دیل گچساران با حضور خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان، ایثارگران، جمعی از مسئولین و بسیجیان در این روستا برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران سردار باقرزاده از فرماندهان دفاع مقدس در این آیین گفت: انسان وقتی توبه می‌کند خداوند توبه او را می‌پذیرد و گناهانش هم بخشیده می‌شد، در طول تاریخ افرادی در رکاب پیامبر (ص) بودند اما اسیر امیال دنیوی شدند و عاقبت به شر شدند و تدبیر امامین انقلاب بود که درون کشورمان نیز بسیاری از فتنه‌ها تبدیل به فرصت شد.

 
وی با اشاره به وصیت‌نامه‌های شهدا افزود: غالب وصیت‌نامه شهدا به اطاعت محض از ولی‌فقیه سفارش شده است و آنچه بسیار ارزشمند است همه ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم چراکه هدف و راه شهید همان پیمودن مسیر سعادت است و شهید امامزاده عشق است و می‌تواند حاجت بدهد.
 
سردار باقر زاده تصریح کرد: همه شهدا حاضر و ناظر بر اعمال و رفتار ما هستند، امروز دشمنان میلیاردها دلار علیه آرمان‌های انقلاب اسلامی هزینه می‌کند اما به جهت ظرفیت جمهوری اسلامی، برکت خون شهدا و تدابیر رهبر معظم انقلاب بازهم چیزی جز شکست عایدشان نمی‌شود.
 
مسئول مجتمع فرهنگی معصومیه اظهار کرد: امروز ایران اسلامی به چنان قدرتی از بازدارندگی در عرصه جهانی رسیده است که دشمنان هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.
 
در همین فتنه اخیر ایادی استکبار همه دست‌به‌دست هم دادند و علیه انقلاب اسلامی توطئه و نقشه‌ها ترسیم کردند که به ادعای بسیاری از تحلیلگران غرب، اگر فقط ۱۰ درصد این اقدامات علیه کشور دیگری انجام می‌شد آن کشور محکوم‌به فنا بود.
 
وی ادامه داد: با این‌حال ملت بزرگ ایران اسلامی بصیر و ولایت مدار هستند. ما در آستانه ظهور هستیم و به گفته یکی از علمای بزرگ کشورمان، حضرت آقا گوششان به دهان مبارک امام زمان (عج) است و ما هم باید گوشمان به دهان مبارک رهبر معظم انقلاب باشد.
 
سردار باقر زاده در ادامه گفت: امروز همه تلاش دشمن فرافکنی و سیاه نمایی علیه دستاوردهای انقلاب اسلامی است تا از این روش یاس و ناامیدی را در جامعه تزریق کند. پس دشمن تلاش دارد جایگاه ولایت را تضعیف کند بنابراین جسارت به رهبر انقلاب جسارت به اسلام و اهل‌بیت علیهم‌السلام خواهد بود، حقیقتاً مقام معظم رهبری مسیر انقلاب را به‌گونه‌ای هدایت می‌کنند که پرچم انقلاب را به دست امام زمان (عج) برسانند.
 
وی اظهار کرد: دشمن در ابتدای انقلاب روش‌های مختلفی ازجمله فتنه، کودتا، ترور، جنگ تحمیلی و... را به کار گرفت اما بازهم از ملت ما سیلی‌ها خورد. امروز آمریکا در آتش‌افروزی خود می‌سوزد و همین اسرائیل که روزی مدعی نیل تا فرات بود به‌شدت درگیر چالش‌های داخلی خودش است.
 
این فرمانده بیان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های علمی پیشرفت‌های بسیاری داشته که این امر موجب عصبانیت دشمنان و خوشحالی دوستداران انقلاب شده است و امروز ایران اسلامی در عرصه‌های نظامی، علمی، هسته‌ای، پزشکی، نانو، رادیو داروها، هسته‌ای، هوافضا و ... به دستاوردهای بزرگی دست‌یافته و حرف‌ها برای گفتن دارد.
 
وی افزود: بااین‌وجود مقاومت رمز پیروزی ملت ایران علیه هجمه‌ها و تحریم‌های دشمنان است اگرچه امروز دنیا به روی جمهوری اسلامی ایران حساب ویژه‌ای بازکرده و اقتدار جمهوری اسلامی در حال گسترش به سراسر جهان است و این مهم نیز به برکت خون شهدا است.
 
سردار باقر زاده در بخش دیگری از سخنانش به بیان خاطراتی از سید شهدای مقاومت «حاج قاسم سلیمانی» پرداخت.

 

انتهای پیام/۸۲۰۳۳
 
 
 
 
 
 
 
 
 
منبع: فارس
شناسه خبر: 1096690

مهمترین اخبار ایران و جهان: