نیوز سیتی!
22 بهمن 1401 - 13:07

22 بهمن یادآور باشکوه‌ترین تاریخ کشورمان است

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: 22 بهمن یادآور باشکوه‌ترین تاریخ کشورمان است.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع راهپیمایان 22 بهمن در میدان انقلاب زنجان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع‌مقدس و انقلاب اظهار داشت: امروز در جشن بزرگ ملی در خدمت مردم متدین زنجان هستیم، شهری که مفاخر و شخصیت‌های برجسته‌ای دارد و مفاخر آن در جهان می‌درخشند.
فرمانده کل ارتش با بیان اینکه حضور مردم زنجان در عرصه‌های مختلف نشان از تاثیرگذاری مردم این شهر در تاریخ معاصر دارد، تصریح کرد: حسینیه اعظم زنجان یکی از مراکز بزرگ فرهنگی است و روز هشتم محرم یوم‌العباس زنجانی‌ها و حضور مردم در این مراسم زنجان را مطرح کرده است.
وی گفت: نقش علما، دانشمندان، شعرا، علما، بازاریان و سایر مردم زنجان در انقلاب، این شهر را پیشرو در بسیاری از عرصه‌ها قرار داد و نخستین راهپیمائی زنان زنجانی کشور را تحت تاثیر قرار داده و در تاریخ انقلاب این کار بزرک ماندنی خواهد بود، بانوانی که غواصان دریادل را در دامان پاک خود پرورش دادند.
امیر موسوی با گرامیداشت یاد و خاطره ۳۵۳۵ شهید و هزاران جانباز به همراه تیپ انصارالمهدی و تیپ ۲۱۶ ارتش گفت: مردم هوشیار زنجان از همه فتنه‌ها در طول ۴۴ سال سربلند و روسفید بیرون آمده و وفاداری خود را به امامین انقلاب به روشتی و صراحت به اثبات رساندند.

این خبر در حال تکمیل شدن است....

پایان پیام/73005

منبع: فارس
شناسه خبر: 1033046

مهمترین اخبار ایران و جهان: