نیوز سیتی!
20 اسفند 1401 - 21:10

درگاه دریافت مشکلات شرکت‌های دانش بنیان در البرز راه اندازی شد

مدیر کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز، گفت: تفاهم نامه‌‌ای به اسم همیار دانش بنیان منعقد شد و تفاهم نامه به این منظور است که هر مشکلی شرکت‌های دانش بنیان داشته باشند، می‌تواند با مراجعه به این سامانه مشکل خود را اعلام کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، امیر سرکندی، مدیر کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز، امروز در آیین تفاهم نامه همیار دانش بنیان، در خصوص وظایف کارخانه نوآوری، گفت: تولید اشتغال، ایجاد کمک به شرکت‌های دانش بنیان و حل مسائل استانی از جمله وظایف کارخانه نوآوری است.

وی با بیان اینکه کارخانه نوآوری حدود یک سال راه‌ اندازی شده است، بیان کرد: بعد از گذشت یک سال دستگاه‌های اجرایی، اداره کل‌ها و دستگاه‌های مربوطه جمع شده‌اند که در پایان سال دانش بنیان، تفاهم نامه‌ای به اسم همیار دانش بنیان را منعقد کنند.

سرکندی در خصوص تفاهم نامه همیار دانش بنیان، گفت: این تفاهم نامه به این منظور است که هر مشکلی شرکت‌های دانش بنیان داشته باشند، می‌تواند با مراجعه به این سامانه مشکل خود را اعلام کند.

وی افزود: تمام ادارات و مسؤولین موظف به پیگیری و حل مشکلات هستند. 

سرکندی با اشاره به مشکلاتی که شرکت‌ها می‌توانند ثبت کنند، گفت: اگر مشکل خاصی در مجوز، شرکت در مناقصه‌ها، وام‌ها و.... وجود داشته باشد به صورت فوق‌العاده از طرف کارخانه برای رفع مشکلات پیگیری می‌شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1087402

مهمترین اخبار ایران و جهان: