نیوز سیتی!
10 دی 1401 - 15:00

ارزش معاملات در بورس کرمانشاه ۹ درصد افزایش یافت

مدیر بورس منطقه‌ای کرمانشاه گفت: معاملات بورس این منطقه‌ در هفته گذشته نسبت به هفته قبل از آن از نظر ارزش ۹ درصد افزایش یافت.

محمد بهمن در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: در معاملات هفته گذشته تالار منطقه‌ای کرمانشاه، 111 میلیون سهم و حق تقدم به ارزش 560 میلیارد ریال معامله شد که از نظر ارزش 9 درصد نسبت به هفته گذشته افزایش یافته است.

مدیر بورس منطقه‌ای کرمانشاه گفت: در پایان معاملات هفته گذشته شرکت‌های پتروشیمی بوعلی‌سینا، جم پیلن، پتروشیمی زاگرس، معدنی و صنعتی چادرملو و صندوق س همای آگاه-ثابت بیشترین تقاضای خرید را داشتند.

وی افزود: همچنین شرکت‌های فولاد کاویان، معدنی و صنعتی گل گهر، صندوق س. اعتمادآفرین پارسیان، صندوق س.آرمان آتی کوثر، صندوق س همای آگاه- ثابت و اسناد خزانه اسلامی بیشترین تقاضای فروش را داشتند.

بهمن عنوان کرد: در معاملات این هفته تالار منطقه‌ای کرمانشاه بیشترین ارزش معاملات را شرکت‌های معدنی و صنعتی گل کهر، معدنی و صنعتی چادرملو، پتروشیمی بوعلی‌سینا، صندوق س.اعتمادآفرین پارسیان و اسناد خزانه اسلامی به خود اختصاص داده‌اند.

مدیر بورس منطقه‌ای کرمانشاه گفت: کلاس‌های آشنایی با فرآیند سرمایه‌گذاری در بورس و مفاهیم آن به صورت رایگان برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای حضور در این دوره‌ها می‌توانند با شماره 38254527 تماس بگیرند.

انتهای پیام/ن

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 945702

مهمترین اخبار ایران و جهان: