نیوز سیتی!
10 دی 1401 - 23:59

سرشماری آزمایشی ثبتی در شهر چرام انجام می شود

دهدشت_ رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد از اجرای طرح سرشماری آزمایشی ثبتی در شهرستان چرام خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی شهابی نسب با اشاره به روند اجرای سرشماری آزمایشی ثبتی «مبنا» افزود: سرشماری آزمایشی ثبتی مبنا با هدف بهره مندی از فناوری‌های نوین و عبور از روش‌های سنتی در جمع آوری اطلاعات در دی ماه امسال آغاز شده است.

وی ثبت این سرشماری را کاملاً رایگان اعلام و تصریح کرد: شهروندان شهر چرام تا پایان دیماه فرصت دارند برای اعلام نشانی و کد پستی خود با مراجعه به سایت تغییر نشانی سازمان ثبت احوال نسبت به ثبت مشخصات خود و اعضای خانوارشان در پایگاه یادشده اقدام کنند.

شهابی نسب انجام این سرشماری را فقط از طریق ثبت اطلاعات خانوارها در سامانه اینترنت دانست و تاکید کرد: ساکنان این شهر باید توجه داشته باشند که اطلاعات خود را فقط در سامانه سازمان ثبت احوال، ثبت کنند و هیچ‌گونه مراجعه حضوری به درب منازل انجام نخواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: در آینده، سرشماری آزمایشی در شهرهای دیگر استان کهگیلویه و بویراحمد نیز انجام ومی شود.

رئیس سازمان برنامه ریزی استان گفت: اجرای این سرشماری در استان با هدایت مرکز آمار ایران و با هماهنگی و همکاری استانداری، سازمان مدیریت و برنامه استان، فرمانداری و همچنین مشارکت شهرداری چرام انجام می‌شود و شرکت پست استان هم همکاری تنگاتنگ و مشارکت جدی در اجرای این سرشماری دارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 946602

مهمترین اخبار ایران و جهان: