نیوز سیتی!
23 شهریور 1402 - 10:27

اعمال محدودیت یک‌طرفه در کندوان

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به ترافیکی سنگین در محورهای هراز و کندوان، گفت: مسیر مرزن‌آباد ازدساعت ۶ صبح امروز مسدود شد و با تخلیه بار ترافیک اعمال محدودیت یک‌طرفه را خواهیم داشت.

یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران امروز درباره وضعیت ترافیکی محورهای شمال در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: درحال حاضر شاهد ترافیک سنگینی در محور کندوان هستیم.

وی با اشاره به انسداد مسیر مرزن‌آباد از ساعت ۶ صبح امروز، افزود: منتظر تخلیه بار ترافیک هستیم تا بتوانیم اعمال محدودیت یک‌طرفه در محور کندوان را داشته باشیم.

رئیس پلیس راه مازندران با اعلام اینکه در محور هراز هم شاهد ترافیکی پرحجم و سنگین مقطعی هستیم، اضافه کرد: اعمال محدودیت یک‌طرفه طی امروز و روزهای جمعه ۲۴ و شنبه ۲۵ شهریور ماه به‌صورت مقطعی در دستور کار پلیس قرار دارد.

جهان‌تاب با بیان اینکه ترددخودروها در محورهای سوادکوه و کیاسر پرحجم است، یادآور شد: ممنوعیت تردد انواع تریلر‌ها به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز و روزهای جمعه ۲۴ و شنبه ۲۵ شهریور ماه امسال از محور تهران-فیروزکوه-قائم شهر اجرا می‌شود.

وی به اجرای محدودیت‌های ترافیکی روزهای پایانی صفر در جاده‌های شمال اشاره کرد و گفت: تردد تمامی تریلی کماکان از محور هراز و تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت همچنان از محور کندوان ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران بیان کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت از ساعت ۱۲ تا ۲۴ پنج‌شنبه ۲۳ و ساعت ۶ تا ۲۴ روز‌های جمعه ۲۴، شنبه ۲۵ و یک‌شنبه ۲۶ شهریور ماه امسال از محور هراز ممنوع است.

جهان‌تاب تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۰ تا ۲۴ روز جمعه ۲۴ شهریور ماه از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ همان روز از کرج میدان امیرکبیر و آزادراه تهران-شمال به سمت مرزن‌آباد به‌صورت یک‌طرفه است.

وی ادامه داد: همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۰ تا ۲۴ روز‌های شنبه ۲۵، یک‌شنبه ۲۶ و دوشنبه ۲۷ شهریور ماه امسال از کرج و ابتدای آزادراه تهران-شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای اعلام شده از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران بهکصورت یک‌طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: موضوع مهم توجه یه هشدارهای پلیس باتوجه به شرایط جاده‌های استان و احتمال بارش‌‌ها است.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1499202

مهمترین اخبار ایران و جهان: