نیوز سیتی!
14 شهریور 1402 - 23:26

کشف ۵ میلیون نخ سیگار قاچاق در مشگین‌شهر

مشگین‌شهر- جانشین فرماندهی انتظامی استان اردبیل گفت: با تلاش و مراقبت پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز بیش از پنج میلیون و ۱۲۰ هزار نخ سیگار قاچاق در مشگین‌شهر کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرنگار مهر، عادل منیر شامگاه سه‌شنبه در جلسه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز مشگین‌شهر اظهار کرد: با اقدامات مراقبتی و به محض ورود خودروی حامل مواد دخانی قاچاق به محدوده مشگین‌شهر، خودروی نیمه سنگین متوقف و از آن ۵۰۰ کارتن سیگار قاچاق به میزان پنج میلیون و ۱۲۰ هزار نخ سیگار خارجی کشف و پرونده تشکیل شده تحویل تعزیرات حکومتی شد.

وی ارزش کالای قاچاق کشف شده را ۹۲ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: به همراه قاچاقچیان یک دستگاه خودرو متوقف و عوامل هدایت‌کننده این کالاهای قاچاق نیز دستگیر شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان اردبیل تصریح کرد: طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سطح کشور و استان اردبیل به همت پلیس تخصصی در این حوزه در حال انجام است و سعی ما بر این بوده تا با هرگونه عوامل قاچاق و سوداگران نظام اقتصادی برخوردی جدی و قاطع انجام شود.

منیر افزود: با همراهی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سطح استان تلاش بر این است تا فضای آرامش‌بخشی را در استان فراهم کرده و با قاچاقچیان در چارچوب قانون و مقررات برخورد قانونی انجام شود.

جانشین فرماندهی انتظامی استان اردبیل بیان کرد: در مجموع استان اردبیل، استان قاچاق خیز نیست و امنیت پایداری را در مرزها و داخل شهرها شاهد هستیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1487246

مهمترین اخبار ایران و جهان: