نیوز سیتی!
01 شهریور 1402 - 15:45

برگزاری رویداد «نوآوری بهره ور» در یزد+ فیلم

مدیرعامل برق منطقه‌ای یزد با بیان این‌که هم‌افزایی چالش‌های موجود نظیر محیط زیست و فرونشست‌ها دغدغه ناترازی در حوزه انرژی را بیشتر کرده است، گفت:‌ ساماندهی این مهم در گرو استفاده از نوآوری با استفاده از فناوری‌های نوین است.

ابوالفضل اسدی، مدیرعامل برق منطقه‌ای یزد در حاشیه رویداد نوآوری بهره‌ور که به منظور ارائه نیازهای فناورانه صنعت برق با حضور شرکت‌های دانش بنیان در حال برگزاری است، به خبرنگار فارس اظهار کرد:‌ بهبود مستمر و تلاش برای افزایش بهره‌وری از جمله رویکردهای جدی و دارای اولویت صنعت برق در استان یزد و کشور است.

وی ناترازی را یکی از چالش‌های جدی حوزه انرژی در کشور دانست و افزود:‌ این مهم در صنعت برق، گاز و آب به چشم می خورد که باید برای ساماندهی سریع آن برنامه‌ریزی جدی انجام شود.

مدیرعامل برق منطقه‌ای یزد در ادامه با بیان این‌که هم‌افزایی چالش‌های موجود نظیر محیط زیست و فرونشست‌ها دغدغه ناترازی در حوزه انرژی را بیشتر کرده است، گفت:‌ ساماندهی این مهم در گرو استفاده از نوآوری با استفاده از فناوری‌های نوین است.

اسدی تصریح کرد:‌ با توجه به نیازهای جدی صنعت برق به نوآوری‌های جدید، برگزاری رویدادهایی نظیر رویداد نوآوری بهره‌ور در دستور کار قرار گرفته تا با بیان دغدغه‌های موجود بتوانیم از ظرفیت دانش بینان‌های بومی برای رفع چالش‌های حوزه انرژی استفاده از فناوری‌های نوین بکار گیریم.

وی با بیان این‌که ایده‌های مطرح شده جمع بندی می شوند، گفت: مدل‌های اقتصادی و اجرای آن تحلیل، در نهایت برای تصویب و ابلاغ نهایی به تهران و برای سازمان ملی بهره‌وری فرستاده می‌شود بعد از داوری نهایی برای اجرا به کمک بخش دولتی ابلاغ خواهد شد.

پایان پیام/الف

منبع: فارس
شناسه خبر: 1464239

مهمترین اخبار ایران و جهان: