نیوز سیتی!
17 شهریور 1402 - 22:12

تیراندازی به یکی از مواضع نظامی ما در نزدیکی طولکرم آسیب زد

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی با اذعان به انجام عملیات ضدصهیونیستی عصر امروز توسط گردان طولکرم اعلام کرد که یکی از مواضع نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در نتیجه این عملیات آسیب دیده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی، به اجرای عملیات ضدصهیونیستی عصر امروز توسط گردان طولکرم وابسته به گردان قدس، در نزدیکی طولکرم اذعان کرد.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی گفت: عصر امروز جمعه، یکی از مواضع نظامی ما در نزدیکی طولکرم واقع در کرانه باختری هدف تیراندازی قرار گرفت.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی تایید کرد که این عملیات ضدصهیونیستی باعث شده این موضع نظامی ارتش اشغالگر صهیونیستی آسیب ببیند.

وی در ادامه افزود: نیروهای ارتش به دنبال مجریان این اقدام هستند.

گفتنی است گردان طولکرم عصر امروز جمعه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: ما به سوی یکی از موقعیت‌های نگهبانی ارتش اشغالگر در گذرگاه الطیبه تیراندازی کردیم.

گردان طولکرم در ادامه با اشاره به علت اجرای این عملیات افزود: این عملیات در پاسخ به ترور شهید عاید ابو حرب به انجام رسیده است.

این دومین عملیات ضدصهیونیستی گردان طولکرم طی امروز است که توسط مبارزان مقاومت در کرانه باختری به انجام می‌رسد.

صبح امروز گردان طولکرم وابسته به سرایا القدس از عملیات ضدصهیونیستی اول خود در کرانه باختری خبر داد و اعلام کرد: رزمندگان ما مرکز ایست بازرسی تسانعوز را به گلوله بستند.

همچنین گردان جنین وابسته به سرایا القدس هم از انجام چند عملیات تیراندازی که طی آن مراکز ایست بازرسی نظامیان صهیونیست به طور مستقیم هدف قرار گرفته‌اند، خبر داده بود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1490283

مهمترین اخبار ایران و جهان: