نیوز سیتی!
04 شهریور 1402 - 16:14

لزوم همکاری مدیران همه ادارات دزفول برای تسریع اجرای پروژه‌ها

دزفول- فرماندار ویژه دزفول بر لزوم مشارکت و همکاری مدیران همه ادارات و دستگاه‌های این شهرستان برای تسریع در روند اجرای پروژه‌ها در حوزه‌های مختلف تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا خردمند پیش از ظهر امروز شنبه در آئین کلنگ زنی و افتتاح ۱۶ پروژه عمرانی ورزشی در دزفول، اظهار کرد: پروژه سالن چند منظوره ۲ هزار و ۵۰۰ نفری چهارم خرداد جزو طرح‌های بر زمین مانده شهرستان بود که اعتبار اولیه آن نیز تأمین شده است.

وی با اشاره به پیگیری‌های فرمانداری و نماینده مردم دزفول برای تأمین اعتبار این پروژه، افزود: در سال جاری دومین بار است که پروژه‌های عمرانی ورزشی در این شهرستان افتتاح و کلنگ زنی می‌شوند که این امر نشان دهنده توجه و دغدغه مسئولان نسبت به مردم به ویژه جوانان است.

فرماندار ویژه دزفول با تاکید بر لزوم مشارکت و همکاری مدیران همه دستگاه‌ها برای تسریع در روند اجرای پروژه‌ها در حوزه‌های مختلف، عنوان کرد: همدلی و همراهی خوبی بین مدیران شهرستان برقرار است که اگر این همدلی افزایش یابد قطعاً می‌توانیم خدمات بیشتری را به مردم هدیه و ارائه کنیم.

خردمند یادآور شد: هفته دولت بهانه خوبی برای استارت و نمایش پروژه‌ها و برنامه‌ها در راستای خدمت رسانی است، ما در شهرستان دزفول به صورت مستمر در تمام طول سال در حال پیگیری برای اجرای طرح‌ها هستیم و مناسبت‌های مختلف تنها بهانه‌ای برای عرضه و نمایش این خدمات است.

وی با قدردانی از پیگیری‌های نماینده مردم دزفول برای تأمین اعتبار پروژه‌های مختلف شهرستان، گفت: در روزهای آتی نیز پروژه‌های دیگری در حوزه‌های مختلف به مناسبت هفته دولت افتتاح و یا کلنگ زنی خواهند شد.

اهمیت مدیران به سلامت جسم و روح مردم

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در این مراسم گفت: امسال برای دومین بار است که برای افتتاح و کلنگ زنی طرح‌های عمرانی ورزشی دزفول در این شهرستان حضور یافته‌ایم که این اتفاق جای قدردانی داشته و نشان دهنده اهمیت مدیران دزفول به سلامت جسم و روح مردم است.

حمید بنی تمیم با بیان اینکه دزفول جاذبه‌های گردشگری فراوانی دارد، افزود: به دلیل دارا بودن زیرساخت‌های فرهنگی در این شهرستان خلأ این سالن چند منظوره در دزفول برای میزبانی رقابت‌های آسیایی و بین‌المللی وجود داشت که با درایت و تدبیر مسئولان این امر مهم در حال تحقق است.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان عنوان کرد: با توجه به وجود فرودگاه و هتل در شهرستان دزفول، امیدوار هستیم با بهره برداری از این سالن ورزشی استاندارد، رقابت‌های آسیایی و جهانی در دزفول برگزار شوند.

بنی تمیم از پیگیری‌های مسئولان دزفول به ویژه نماینده مردم دزفول در مجلس قدردانی کرد و گفت: امیدوار هستیم با وحدت و همدلی مسئولان دزفول این سالن در کمترین زمان ممکن افتتاح شود.

وی یادآور شد: ۱۴ طرح عمرانی ورزشی نیز خردادماه در دزفول افتتاح یا کلنگ زنی شد که جای قدردانی دارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1469783

مهمترین اخبار ایران و جهان: