نیوز سیتی!
22 بهمن 1402 - 12:06

پاسخ دادستان تهران درباره پرونده‌های کثیرالشاکی

دادستان تهران در پاسخ به خبرنگار فارس درباره چرایی شکل گیری پرونده‌های کثیرالشاکی گفت: متاسفانه شاهد تشکیل پرونده‌های کثیرالشاکی از جمله در حوزه‌های مسکن، خودرو و رمز ارز و به دنبال پیشگیری از تشکیل این پرونده‌ها هستیم.

علی صالحی، دادستان تهران در گفتگو با خبرنگار قضائی با اشاره به پرونده‌های کثیرالشاکی اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های جدی ریاست قوه قضائیه ایت پرونده‌های است و ایشان به مسؤولان ذی‌ربط قضائی تاکید دارند که این پرونده‌ها مدیریت و نظارت شود. 

دادستان استان تهران بیان کرد: در دادگستری استان تهران و دادسرای این استان، دبیرخانه مدیریت پرونده‌های مهم و خاص تشکیل شده تا این پرونده‌ها از بدو تشکیل  تا اجرای کامل حکم رصد و پیگیری شوند. 

صالحی در ادامه خاظرنشان کرد: جلسات مرتب به‌صورت هفتگی و حتی روزانه در خصوص برخی از پرونده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها‌‌‌‌‌‌ی مهم و کثیرالشاکی برگزار می‌شود که از مدیریت و نظارت ما خارج نشود. 

این مقام قضائی تصریح کرد: متاسفانه در چند حوزه شاهد تشکیل پرونده‌های کثیرالشاکی هستیم از جمله حوزه‌های مسکن، خودرو و رمز ارز. 

وی با بیان اینکه اکنون با پیگیری‌ها و نظارت‌هایی که در حال انجام است، در حال مدیریت پرونده‌های کثیرالشاکی هستیم، اظهار کرد: همچنین اقدامات ضابطین و دستگاه‌های متولی مسؤول در این حوزه‌ها نیز در حال پیگیری است. 

دادستان تهران بیان کرد: بخش زیادی از این پرونده‌ها رسیدگی و در خصوص آن‌ها تصمیم گیری شده و مطالبات مردم نیز پرداخت شده است.

صالحی بیان کرد: ما به دنبال پیشگیری از تشکیل پرونده‌های کثیرالشاکی هستیم. اقداماتی که تا کنون در خصوص این موضوع انجام شده، تأثیر به‌سزایی داشته است. 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1667939

مهمترین اخبار ایران و جهان: