نیوز سیتی!
16 دی 1402 - 15:29

صلیب سرخ:در این زمان دردناک کنار داوطلبان هلال‌احمر ایران ایستاده‌ایم

رئیس و دبیرکل فدراسیون بین المللی صلیب سرخ ضمن تسلیت شهادت 2 امدادگر هلال احمر ایران در حادثه تروریستی کرمان، اعلام کردند که در این زمان دردناک کنار داوطلبان هلال‌احمر ایران ایستاده‌ایم.

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری فارس،کیت فوربس، رئیس فدراسیون بین‌المللی،جاگان چاپاگان دبیرکل فدراسیون بین‌المللی صلیب سرخ و هلال‌احمر در پی شهادت ۲ امدادگر کرمانی پیامی صادر کردند. متن پیام به شرح زیر است:با قلبی آکنده از اندوه، از تراژدی فوت خانم مکرمه حسینی و آقای علیرضا سعادت ماهانی در تاریخ ۳ ژانویه ۲۰۲۴ (۱۳/۱۰/۱۴۰۲) در کرمان مطلع شدیم. دریافتیم که هر دو آنها به طور غم‌انگیزی جان خود را در حالی‌ که مشغول کمک به مجروحان و افرادی که گرفتار حادثه شده بودند، ازدست داده‌اند.

مایلیم از طرف فدراسیون بین‌المللی جمعیت‌های صلیب سرخ و هلال احمر، مراتب تاسف و تاثر عمیق خود را به خانواده‌های حسینی و سعادت ماهانی، دوستان و عزیزانشان و همچنین جناب عالی، تمام کارکنان و داوطلبان جمعیت هلال احمر ایران ابلاغ کنیم. فقدان آنها ضربه مخربی به خانواده فدراسیون بین‌المللی جمعیت‌های صلیب سرخ و هلال احمر است و یادآور غم‌انگیزی از خطراتی است که میلیون‌ها نفر از کارکنان و داوطلبان ما با آنها در کمک روزانه به مردمی‌که اغلب هرگز آنها را ندیده‌اند، مواجهه می‌شوند.

در این لحظه اندوهناک، اجازه می‌خواهیم که مراتب تحسین و احترام صمیمانۀ خود را به تمام کارکنان و داوطلبان در جمعیت هلال احمر ایران ابلاغ کنیم. در این زمان دردناک، فدراسیون بین‌المللی جمعیت‌های صلیب سرخ و هلال احمر با اعلام همبستگی و حمایت در کنار شما می‌ایستد.

پایان پیام/
 

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1628539

مهمترین اخبار ایران و جهان: