نیوز سیتی!
13 خرداد 1402 - 20:03

امام خمینی(ره) شجاعانه در مسیر تحقق آرمان‌های اسلام گام برداشت

محلات- نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: امام خمینی(ره) شجاعانه در مسیر تحقق آرمان‌های اسلام گام برداشت.

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تسلیت به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) اظهار داشت: تمام وجود حضرت امام (ره) وقف اسلام و انقلاب بود و ظلم‌ستیزی یکی از ویژگی‌های برجسته در وجود امام خمینی (ره) بود که در ایام جوانی مقابله با ظلم و تعدی را با تمام وجود دنبال می‌کردند.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی افزود: امام خمینی (ره) با تمام وجود به توانمندی مردم ایران و جوانان ایمان داشت و یقین داشت که مردم می‌توانند کارهای بزرگی را انجام دهند بنابراین اگر به مردم بها دهیم معجزه آفرین می‌شوند.

وی ادامه داد: امام خمینی (ره) با هرگونه انحراف مقابله می‌کرد و همچنین از فقرا حمایت می‌کرد و در طول عمرشان این طریق را ادامه دادند زیرا اعتقاد داشتند که اسلام یک مجموعه کامل است.

سلیمی بیان کرد: معنویت و عرفان امام راحل باعث شده بود که ایشان قدرت روحی بالایی داشته باشند و هم‌نشینان ایشان نیز از این چشمه نورانی اقتباس گرفتند.

وی تأکید کرد: امام خمینی (ره) عالم بی‌نظیری بودند و ایشان اهل مطالعه بودند به همین دلیل فلسفه را نیز به‌خوبی می‌دانستند و در مسائل زمان اشراف کامل داشتند و از ظرفی با مردم صادقانه سخن می‌گفتند.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: حضرت امام (ره) از هیچ‌چیز هراس نداشت زیرا تنها خداوند را در نظر داشت و شجاعانه در مسیر انجام تکلیف گام برداشت.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1259783

مهمترین اخبار ایران و جهان: