نیوز سیتی!
03 خرداد 1402 - 22:14

ارومیه آماده میزبانی مسابقات کشتی جام تختی/تمهیدات لازم فراهم شد

ارومیه -معاون سیاسی، اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: تمهیدات لازم برای بهترین میزبانی در مسابقات کشتی جام تختی در ارومیه اندیشیده شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا ابراهیمی عصر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران در خصوص برگزاری مسابقات چهل و سومین دوره کشتی آزاد جام تختی در ارومیه افزود: میزبانی این مسابقات با تلاش‌های صورت گرفته از سوی استاندار آذربایجان غربی و همراهی خوب فدراسیون کشتی محقق شد و از همان روزهای اول، برنامه ریزی ها برای برگزاری و میزبانی مناسب در دستور کار قرار گرفت.

وی اضافه کرد: برگزاری این مسابقات، ظرفیت‌های بسیار خوب ورزشی استان را بارور می‌کند و امیدواریم که این فرصت قابل توجه رشته کشتی هم در آذربایجان غربی شکوفا شود.

معاون سیاسی، اجتماعی استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: ما ظرفیت‌های ورزشی بسیار خوبی در رشته‌های مختلف در استان داریم که در بسیاری از رقابت‌ها، حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.

ابراهیمی اظهار کرد: دولت سیزدهم توجه به همه توانمندی‌های جوانان را در بخش‌های مختلف در دستور کار قرار داده و ما نیز دنبال این هستیم که این ظرفیت‌ها را احیا و بارور کنیم.

چهل و سومین دوره مسابقات کشتی آزاد جام تختی، فردا و پس فردا، چهارم و پنجم خرداد ماه جاری به میزبانی سالن ۶ هزار نفری ارومیه برگزار خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1236483

مهمترین اخبار ایران و جهان: