نیوز سیتی!
11 تیر 1402 - 00:51

پروژه‌های نیمه تمام در شهرستان دیلم به بهره برداری می رسند

بوشهر- فرماندار دیلم گفت: اعتبارات سفر رئیس جمهور بزودی اختصاص خواهد یافت که در این صورت مشکلات زیادی را مرتفع خواهد کرد و پروژه‌های نیمه تمام را به بهره برداری خواهد رساند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسدی شنبه شب در نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان دیلم با موضوع توزیع اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای سال ١۴٠٢ با حضور مسئولان استانی و شهرستانی گفت: اعتبارات سفر رئیس جمهور بزودی اختصاص خواهد یافت که در این صورت مشکلات زیادی را مرتفع خواهد کرد و پروژه‌های نیمه تمام را به بهره برداری خواهد رساند.

فرماندار دیلم بیان داشت: مطالبه گری زیادی در حوزه پلاژ بانوان داشته‌ایم که با توجه به رقم ریالی خوبی که امسال و سال آینده برای این پروژه تعریف شده است شاهد پیشرفت فیزیکی این پروژه مهم خواهیم بود.

 پروژه‌های نیمه تمام  در شهرستان دیلم به بهره برداری می رسند

اسدی گفت: با توجه به دیدگاه و تاکید استاندار بر تکمیل پروژه‌ها نیمه تمام و پروژه‌هایی که از قبل مانده است، اعتبار جهت فعال سازی پروژه استخر و تکمیل سالن کشتی بزودی اختصاص خواهد یافت.

رئیس کمیته برنامه ریزی شهرستان دیلم گفت: خرید تجهیزات بیمارستانی و تکمیل کردن بخش‌های مختلف حوزه بهداشت و درمان هم از دغدغه‌های خاص دولت و به تبع آن مدیریت استان و شهرستان خواهد بود که اعتبارات لازم هم در این زمینه در نظر گرفته خواهد شد.

اسدی در پایان به برخی از مهم‌ترین پروژه‌های نیمه تمام شهرستان دیلم را ورودی دیلم از سمت گناوه، خروجی دیلم به سمت بهبهان، منطقه ویژه اقتصادی شمال استان بوشهر و بند سنگی ملاتی دره امیری، پلاژ بانوان، سالن کشتی و استخر اشاره کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1323283

مهمترین اخبار ایران و جهان: