نیوز سیتی!
04 تیر 1402 - 14:19

عزم مشترک دستگاه های قضایی و اجرایی برای رفع مشکلات بخش اقتصادی

کرمان - استاندار کرمان گفت: دستگاه قضایی استان کرمان در مسیر رفع مشکلات حوزه اقتصادی در کنار دستگاه اجرایی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد مهدی فداکار در دیدار با رئیس و معاونین دادگستری استان کرمان به مناسبت هفته قوه قضائیه ضمن تاکید بر اینکه دستگاه قضائی در مسیر رفع مشکلات حوزه اقتصادی در کنار دستگاه اجرایی است، گفت: امیدواریم در سایه تعاملات موجود گره‌ی از مسائل مردم باز شود.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه مساله اصلی کشور موضوع اقتصاد است و بار این موضوع بر دوش همگان است، افزود: حفظ ظرفیت‌های تولیدی موضوع بسیار مهمی است.

وی گفت: به فعلیت رساندن ظرفیت‌های آماده و توسعه سرمایه گذاری به منظور ارتقای معیشت مردم نیز از ظرفیت‌های مهمی است که با حمایت دستگاه قضائی در این راستا اقدام می‌شود.

استاندار کرمان با اشاره به این مطلب که شهید بهشتی هیچگاه از مواضع خود عقب نشینی نکرد و همواره انسانی صبور و محکم بود، خاطرنشان کرد: کار در دستگاه قضائی به نحوی است که حداقل ۵۰ درصد مراجعین به این دستگاه ناراضی خواهند بود زیرا کار اصلی این قوه در صدور احکام قضائی است و موجب می‌شود یکی از طرفین پرونده که رأی به نفع او صادر نشده است، ناراضی باشد.

فداکار گفت: برگزاری یادواره شهدای هفتم تیرماه در دستگاه‌های مختلف اقدام بسیار خوبی بوده است که امیدواریم در سال‌های آینده نیز به صورت پررنگ‌تری اجرایی شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1308039

مهمترین اخبار ایران و جهان: