نیوز سیتی!
20 تیر 1402 - 10:48

باید بتوانیم افراد شُل حجاب و کم حجاب را جذب کنیم

سخنگوی فراجا با بیان اینکه باید بتوانیم افراد شل حجاب و کم حجاب را جذب کنیم، گفت: بسیاری از خانم‌هایی که کم حجاب هستند در آئین‌های مذهبی ما شرکت می‌کنند و نمونه آن جشن عید غدیر است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سردار سعید منتظرالمهدی؛ سخنگوی فرماندهی انتظامی کل کشور صبح امروز در همایش چادرهای آسمانی اظهار کرد: کشف حجاب در قانون به عنوان جرم شناخته‌شده است و با توجه به اینکه پلیس ضابط قضایی است باید با جرم مشهود برخورد کند.

وی افزود: همه دستگاه‌های مسئول در این زمینه (ترویج عفاف و حجاب در جامعه) باید پای کار بیایند و به پلیس کمک کنند؛ کم‌کاری‌های دستگاه‌های دیگر در این زمینه باعث شده که پلیس در خط اول این میدان قرار بگیرد.

معاون فرهنگی اجتماعی فراجا با بیان اینکه یکی از مهمترین برنامه‌ها در سراسر کشور اقدامات ایجابی در حوزه حجاب و برگزاری هشتمین همایش ملی چادر‌های آسمانی است، افزود: حجاب تشویق و تعظیم و تربیتی است و برای بازاجتماعی کردن حجاب برای محدوده کسانی که بر هنجارشکنی خود پافشاری می‌کنند، اقدام سلبی انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه باید رفتار‌های حساب‌شده با افراد شل حجاب و کم حجاب داشته باشیم تا بتوانیم آن‌ها را جذب کنیم، گفت: بسیاری از خانم‌هایی که کم حجاب هستند در آئین‌های مذهبی ما شرکت می‌کنند و نمونه آن جشن عید غدیر است.

منتظرالمهدی اضافه کرد: شهیدانی که در راه ترویج حجاب جان خود را فدا کردند نامشان جاودان می ماند و ما باید با عملکرد خود یاد آنها را زنده نگه داریم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1348883

مهمترین اخبار ایران و جهان: