نیوز سیتی!
09 تیر 1402 - 15:20

اهانت به قرآن اقدام ضد بشری، آزادی و ادیان آسمانی است

اصفهان-امام جمعه موقت اصفهان گفت: افراد متقلب و متجاوز با شعار حقوق بشر می‌خواهند تیشه بر ریشه اخلاق و معنویت انسان‌ها زنند و ضد بشری، ضد آزادی و ادیان آسمانی را به شدت محکوم می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیداحمد محمودی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان با اشاره به هفته افشای حقوق بشر آمریکایی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب این هفته را برای افشای ظلم و جنایت کشور آمریکا بر مردم ایران تعیین کردند تا جوانان و نسل‌های جدید این مرز و بوم این دشمنان حقوق بشریت را بشناسند و افراد دیگر نیز این جنایتکاران را از حافظه تاریخی خود پاک نکنند.

وی افزود: باید دشمنان خود را بشناسیم و این دشمنان چه منافقان دینی باشند یا منافقان اخلاقی یا حتی منافقان انسانی و بشری خود را پشت شعار حقوق بشر پنهان کرده و آن را سپر خود قرار داده‌اند.

امام جمعه موقت اصفهان تصریح کرد: سوره منافقین یک جهاد تبیینی است که برای فهم بهتر مقوله جهاد تبیین باید به مفاهیم و تعابیر قرآنی نیز رجوع کرد.

وی با اشاره به شهادت شهید بهشتی و ۷۲ تن یاران ایشان، شهادت محمد کجویی، رئیس زندان اوین در هشتم تیرماه و بمباران شیمیایی سردشت و شهادت ۱۱۰ تن و پنج هزار مجروح و مصدوم در این جنایت هولناک بشری گفت: رهبر معظم انقلاب تاکید داشتند که انقلاب ریشه دارد و این جنایات باید افشا شود تا نسل‌های آینده آگاه باشند.

حجت الاسلام محمودی با بیان اینکه اهانت به کتاب الهی نشانه استیصال دشمن است، گفت: حقیقت دنیای امروز برای ملت ایران روشن شده است و آنها می‌دانند افراد متقلب و متجاوز با شعار حقوق بشر می‌خواهند تیشه بر ریشه اخلاق و معنویت انسان‌ها زنند، بر همین اساس ما این عمل ضد بشری، ضد آزادی و ادیان آسمانی را به شدت محکوم می‌کنیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1319783

مهمترین اخبار ایران و جهان: