نیوز سیتی!
17 مرداد 1402 - 16:49

راه اندازی "پویش در مدار حبیب" ویژه موکب‌های دانشجویی اربعین

همزمان با ایام نزدیک به اربعین حسینی و پیاده روی اربعین پویش در مدارحبیب ویژه دانشجویان، جهادگران و موکب های سیار دانشجویی راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، همزمان با ایام نزدیک به اربعین حسینی و پیاده روی اربعین  پویش در مدارحبیب ویژه دانشجویان، جهادگران و موکب های سیار دانشجویی راه اندازی شد.

در این پویش شرکت کنندگان و دانشجویان در قالب موکب‌های سیار و به صورت گروهی یا انفرادی در مسیر پیاده روی عراق، در حیطه‌ی تخصص و توانمندی خود مشغول به خدمت رسانی می شوند.  دانشجویان حاضر در این پویش در عرصه سلامت و پزشکی یا در حوزه فرهنگی با همراه داشتن اقلام فرهنگی برای بازی و کاردستی، می توانند، خاطره‌ی خوشی برای کودکان، در این مسیر ثبت می کنند.

در این طرح هر یک از دانشجویان علاوه بر وسایل شخصی خود، با همراه داشتن یک بسته شامل ابزارها و تجهیزات مورد نیاز به ارائه خدمت و رفع نیازها و مشکلات سایر زائرین کمک می کند.

هدف از این پویش ترویج و فراگیر شدن نهضت خدمت رسانی در اربعین، ارائه خدمت اجتماعی، مادی و معنوی به زائرین اربعین و فرهنگ سازی عمومی آن و همچنین استفاده از ظرفیت‌های دانشجویی در رفع مشکلات و خدمت رسانی به زائرین اربعین عنوان شده است.

علاقه مندان برای شرکت در این پویش به این آدرس   www.hamebaham.org مراجعه کنند.

انتهای پیام/

 

 
منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1432539

مهمترین اخبار ایران و جهان: