نیوز سیتی!
15 اردیبهشت 1402 - 14:16

دولت به وعده خود در قبال مسکن عمل کند/ضرورت توجه به معیشت مردم

میامی- امام جمعه میامی مسکن را یکی از مشکلات امروز جوانان دانست و گفت: دولت به وعده خود در قبال ساخت مسکن مورد نیاز مردم و به خصوص جوانان عمل کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد عزیزی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته میامی به میزبانی مسجد جامع ضمن بیان اینکه بیکاری از مهمترین معضلات امروز کشور است، تاکید کرد: کلید اصلی کشور در دست تولید است دولت باید بحث تولید و اشتغال را تقویت کند.

وی با بیان اینکه وقتی تولید بالا برود، اقتصاد رونق خواهد گرفت، افزود: در این صورت است که می‌توانیم بیکاری را از بین ببریم.

امام جمعه میامی با بیان اینکه دیگر دغدغه مردم امروز بالا رفتن قیمت‌ها و مشکلات معیشتی است، تاکید داشت: جلوگیری از نگهداری متعارف اقلام در انبارها یکی از راهکارهای مقابله با این پدیده است.

عزیزی با بیان اینکه در یکی از روستاهای شهرستان میامی ۷۰ تن گندم احتکار شد که سریعاً دستگاه قضائی و انتظامی ورود کردند، بیان داشت: اشخاص محتکر با قوت مردم بازی می‌کنند و نان در خون دل مردم می‌زنند تا برای خودشان نفع ایجاد کنند.

وی با بیان اینکه مشکل دیگر مردم امروز مسکن است، افزود: راهکار حل این مشکل آن است که مسئولان به وعده‌هایی که می‌دهند عمل کنند دولت بیان کرده که چهار میلیون مسکن را ایجاد می‌کند اما مردم باید آن را ببینند اگر دولت توان نداشت، نباید این موضوع را بیان می‌کرد اما حالا که بیان شده، باید مشکل مسکن جوانان حل شود.

امام جمعه میامی همچنین ضمن گرامی داشت روز فرهنگ پهلوانی و زورخانه ای، بیان کرد: انسان با ورزش بدن خودش را قوی می‌کند اما بالاتر این است که با تقوای الهی انسان روحش را هم تقویت سازد.

عزیزی همچنین با بیان اینکه روح قوی است که انسان را قدرت مند می‌سازد، تاکید کرد: پهلوان واقعی کسی است که روح خود را قوی کند.

وی ضمن گرامی داشت هفته هلال احمر نیز گفت: متصدیان هلال احمر در تمام طول سال بدون تعطیلی در ایام نوروز و … اقدامات خوبی را صورت می‌دهند که هدفشان هم خدمت رسانی به مردم است.

امام جمعه میامی با اشاره به روز شورای اسلامی شهرها و روستاها بیان کرد: مردم میامی از اعضای شورای شهر درخواست دارند که برنامه چند ساله داشته باشند از سوی دیگر شورای شهر باید اقدامات را اولویت بندی کند همچنین از اعضای شورای شهر می‌خواهیم که بستر سازی برای اقدامات فرهنگی را نیز در برنامه داشته باشند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1190183

مهمترین اخبار ایران و جهان: