نیوز سیتی!
02 اردیبهشت 1402 - 17:14

نماینده مجلس: سپاه سد خلل ناپذیر نظام اسلامی در برابر تهاجمات و توطئه‌های دشمن است

نماینده مردم اسلام‌آباد غرب در مجلس، ضمن تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسداران گفت: سپاه سد خلل ناپذیر نظام اسلامی در برابر تهاجمات و توطئه‌های دشمن است که به فضل خدا روز به‌روز، قوی‌تر، عزتمندتر و اثرگذارتر می‌شود.

مجتبی بخشی پور، نماینده اسلام‌آبادغرب و دالاهو در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، در رابطه با سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب  اسلامی در دوم اردیبهشت ماه، ضمن تبریک این روز به ملت ایران و اعضای سپاه پاسداران، اعلام کرد: سپاه پاسداران امروز تبدیل به امید محرومین و مستضعفین سرتاسر جهان شده است.

بخشی پور، بیان داشت: سپاه سد خلل ناپذیر نظام اسلامی در برابر تهاجمات و توطئه های دشمنان است که به فضل خدا روز به روز قوی تر، عزتمندتر و اثرگذارتر می شود.

وی با بیان اینکه هرچه داریم مدیون رشادت ها و فداکاری های سپاه پاسداران و سایر نیروهای امنیتی و  نظامی است، گفت: سپاه پاسداران  بارها و بارها پوزه دشمن را به خاک مالیده و آنان را مستأصل و  درمانده کرده است.

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه تاکیدکرد: سپاه با اتکا به خداوند و خودباوری به توانمندی ها و پیشرفت های عظیمی دست یافته که مایه تحیر جهانیان شده است.

وی با بیان اینکه دشمن با تمام توان سعی در  تضعیف و تخریب سپاه پاسداران  دارد، گفت: آنچه در عمل رخ می دهد، محبوبیت روزافزون جهانی و افزایش قدرت سپاه است.

بخشی پور ادامه داد: سپاه نه فقط یک قدرت عظیم دفاعی بلکه یک بازوی توانمند و بی بدیل در موضوعاتی چون محرومیت زدایی، سازندگی، مقابله با تحریم ها و یار همیشگی نظام در بحران ها و حوادث طبیعی است.

وی با بیان اینکه سپاه یک پشتیبان قوی برای دستگاه دیپلماسی کشور است، اظهار کرد:  امروزه می بینیم که کشورهای مختلف به سمت ایران دست دوستی دراز می کنند، این امر نتیجه قدرت و عظمتی است که توسط سپاهیان اسلام برای کشور در نظر جهانیان ایجاد شده است.

بخشی پور در پایان گفت: هر ایرانی وطن پرستی باید به سپاه افتخار کند، چرا که سپاه به ایران و تمام مسلمانان و محرومین جهان عزت بخشیده است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1164539

مهمترین اخبار ایران و جهان: