نیوز سیتی!
02 اردیبهشت 1402 - 21:16

فراخوان همکاری افراد با روحیه مطالبه‌گری

کرمانشاه- دبیر موقت مجمع مطالبه‌گران شهرستان کرمانشاه از انتشار فراخوان همکاری افراد با روحیه مطالبه‌گری در این شهرستان خبر داد و مطالبه‌گری با عقلانیت را راهگشای مشکلات دانست.

حسین محبی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص به میدان آمدن جوانان و به ویژه مطالبه‌گری این قشر، فراخوانی در راستای همکاری افراد با روحیه مطالبه‌گری در مجمع مطالبه‌گران شهرستان کرمانشاه منتشر کردیم.

وی افزود: براساس تکلیفی که رهبر انقلاب بر عهده جوانان گذاشته است وظیفه داریم در نقش حلقه‌های میانی در به میدان آوری جوانان اقدام کنیم.

دبیر موقت مجمع مطالبه‌گران شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: در همین راستا با هدف منظم عمل کردن، شبکه‌سازی و تسریع در حل مشکلات فراخوانی برای همکاری افراد با روحیه مطالبه‌گری منتشر کردیم.

وی ادامه داد: در این فراخوان از مطالبه‌گران در زمینه‌های اجتماعی، فرهنگی، مذهبی، اقتصادی، سیاسی، پزشکی، حقوقی و هر زمینه و موضوع دیگری که نیاز به مطالبه‌گری دارد دعوت شده است با پیوستن به شبکه مطالبه‌گران شهرستان کرمانشاه برای حل مشکلات مردم اقدام کنند.

محبی با اشاره به نقش تسهیل‌گری مجمع در پیگیری مطالبات مردمی، گفت: مجمع مطالبه‌گران شهرستان، ضمن شبکه سازی مطالبه‌گران حوزه‌های مختلف به مطالبه‌گران مشاوره حقوقی و رسانه‌ای لازم را ارائه خواهد داد.

وی راه ارتباطی برای پیوستن به شبکه مطالبه‌گران شهرستان کرمانشاه را ارتباط با شماره ۰۹۱۸۵۵۲۹۶۳۹ در پیام‌رسان‌های ایتا، بله، واتساپ و تلگرام اعلام کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1164683

مهمترین اخبار ایران و جهان: