نیوز سیتی!
07 فروردین 1402 - 11:26

مسافرت 2 میلیونی گردشگران نوروزی به گناوه

فرماندار گناوه گفت: از ابتدای تعطیلات نوروز تا پنجم فروردین امسال ۲ میلیون مسافر و گردشگر نوروزی به این شهرستان سفر کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس استان بوشهر، محمدتقی صفری فرماندار گناوه صبح امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: ملاک و شاخصه آمار ورود هموطنان به این شهرستان در تعطیلات نوروز، اسکان در مدارس، هتل ها، مهمانپذیرها، خانه‌های مبله، بوستان ها، سواحل شهرهای گناوه، بندر ریگ، روستاهای ساحلی و پارکینگ‌ها بوده است.

رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر گناوه افزود: آب و هوای مناسب بهاری، ساحل زیبا و موقعیت تجاری گناوه باعث شده ورود گردشگران و مسافران نوروزی در پنج روز اول فروردین به ۲ میلیون نفر برسد و طبق پیش بینی‌ها این شمار در روزهای آینده بیشتر خواهد شد.

وی بیان کرد: این شهرستان باتوجه به سایت تجاری و همچنین ساحل بکر و زیبا یکی از قطب‌های گردشگری کشور محسوب شده و سالانه پذیرای میلیون‌ها مسافر است. تمامی دستگاه‌های اجرایی در کنار شهرداری آماده خدمتگزاری و مهیا کردن امکانات لازم برای مسافران نوروزی هستند.

این مقام مذکور بیان کرد: باتوجه به حجم بالای ترافیک در سطح شهر بویژه در خیابان‌های منتهی به بازار و ساحل، از شهروندان انتظار داریم از تردد با خودروهای شخصی پرهیز کنند.

پایان خبر/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1112039

مهمترین اخبار ایران و جهان: