نیوز سیتی!
18 فروردین 1402 - 14:33

آن‌هایی که می‌خواستند ایران نباشد، اکنون به دنبال ایجاد رابطه با کشور هستند/ رژیم صهیونیستی رو به افول است

نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی گفت: آنهایی که می‌خواستند با ایجاد اغتشاشات کاری کنند تا ایران نباشد اکنون به دنبال ایجاد روابط با ایران هستند و این نشان از عظمت انقلاب ایران است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حجت الاسلام رضا نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی در خطبه‌های نماز جمعه ظهر امروز شهرستان بجنورد اظهار کرد: امام علی(ع) انسان باعظمی است که پیامبر در خصوص ایشان فرمودند، اگر تمام اعمال نیک مردم در یک کفه میزان گذاشته شود و اعمال امام علی(ع) نیز در یک کفه دیگر ترازو باشد، اعمال امام علی(ع) در این ترازو سنگینی می‌کند.

وی گفت: امام علی(ع) الگوی همه مردم است و هیچ انسانی در تقوا و اعمال نیک به مانند این امام بزرگوار وجود ندارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی افزود: یاری رساندن به امام علی(ع) با خواندن نهج البلاغه و پیروی از رفتار، کردار و گفتار ایشان امکان پذیر است.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری در سخنرانی اخیر خود فرموده است که انقلاب اسلام دائما در حال رشد است و حکومت‌های استکباری در حال افول هستند.

حجت الاسلام نوری تصریح کرد: روز قدس باعث شد تا حواس مردم دنیا به سمت فلسطین جمع شود و حرکت‌های مختلف مردم را نیز در این سرزمین ببینیم.

امام جمعه بجنورد بیان داشت: بحران رژیم صهیونیستی در تغییرات پی‌درپی در راس این حکومت جعلی نمایان است و این‌ها نشانه افول این رژیم است. 

وی گفت: آنهایی که می‌خواستند با ایجاد اغتشاشات کاری کنند تا ایران نباشد اکنون به دنبال ایجاد روابط با ایران هستند و این نشان از عظمت انقلاب ایران است.

پایان پیام/آ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1133439

مهمترین اخبار ایران و جهان: