نیوز سیتی!
02 آبان 1402 - 00:28

پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی احداث کانال سنگی شهرک صنعتی « ایوان »

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی ایلام گفت: پروژه احداث کانال سنگی شهرک صنعتی ایوان با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی در آینده نزدیک به تمام می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام ،و به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان، موسی حاتمی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان ایلام، شامگاه دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: با اشاره به آغاز فصل بارش و بروز آب‌گرفتگی در برخی از معابر شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان، عملیات لایروبی و پاکسازی جوی‌ها و کانال‌ها در ناحیه پایین دستی پتروشیمی دهلران و ناحیه صنعتی ملکشاهی به ویژه کانال‌های سر پوشیده طبق برنامه زمان‌بندی شده در حال انجام است. 

وی افزود: پروژه احداث کانال سنگی شهرک صنعتی ایوان با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی در آینده نزدیک به اتمام رسیده و پروژه‌های احداث کانال سنگی ناحیه صنعتی شباب و لایروبی مسیل و کانال هدایت سیلاب در نواحی صنعتی هلیلان و سیروان نیز در دست اقدام هستند. 

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یاد آور شد: پرسنل این شرکت در پی اقدامات پیشگیرانه جهت کاهش خطرات احتمالی ناشی از وقوع سیلاب و آب‌گرفتگی معابر، طبق برنامه ریزی و اولویت‌بندی‌های صورت گرفته، از ماه قبل تاکنون به طور مداوم و پیوسته، در حال لایروبی کانال‌های دفع آب در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی می‌باشند. 

حاتمی در ادامه افزود: لایروبی کانال‌ها و هدایت آب‌های سطحی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی در جهت جلوگیری از سیلاب‌های احتمالی و پیشگیری از خسارت به زیرساخت‌ها و واحد‌های تولیدی مستقر در این ناحیه صنعتی با توجه به هشدارهای هواشناسی در خصوص بارندگی‌های پیش رو در حال اجرا است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، ۱۸ هزار میلیارد ریال اعتبار برای بازسازی مسیل های ایلام برآورد شده است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1548239

مهمترین اخبار ایران و جهان: