نیوز سیتی!
09 آذر 1402 - 19:37

امنیت پایدار در آذربایجان‌غربی مرهون شهدا و فعالیت دستگاه‌های نظامی است

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: وجود امنیت امروز جامعه ایرانی و امنیت پایدار در این استان حاصل خون شهدا و فعالیت دستگاه‌های نظامی است‌‌.

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان‌غربی عصر پنجشنبه در همایش فرمانداران و بخشداران آذربایجان‌غربی اظهار داشت: وجود امنیت امروز جامعه ایرانی و امنیت پایدار در آذربایجان‌غربی حاصل خون شهدا و فعالیت دستگاه‌های امنیتی و انتظامی است.

وی افزود: سرعت و شتاب اقتصادی، ایحاد شغل و کاهش تورم نیز نشان از همراهی دولت و نیروهای انتظامی و امنیتی است که شاهد شکوفایی آن هستیم.

معتمدیان گفت: مجموعه سپاه پاسداران و نیروی انتظامی امروز با اقتدار تمام پشتیبان جامعه ایرانی است و دشمن از این همدلی بزرگ در یاس است.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم بنا ندارد در اتاق‌های دربسته برای شهرها و روستاهای مختلف تصمیم‌گیری کند، ادامه داد: در ۲۰ شهرستان استان حدود یک هزار و ۸۰۰ مصوبه برای رفع مشکلات شهروندان و روستاییان مصوب شد که بخش مهمی از آنها اجرایی شده است.

استاندار آذربایجان‌غربی با بیان اینکه در دولت سیزدهم ۴۱۹ روستا از گاز طبیعی برخوردار شده اند، اظهار کرد: در حالی که پیش از این دولت وضعیت شاخص گاز روستایی در استان مناسب نبود اما در حال حاضر به بیش از ۸۰ درصد رسیده که بالاتر از میانگین کشوری است‌.

معتمدیان گفت: با تلاش‌ها و تمهیداتی که اندیشیده شده است، در صدد آنیم تا پایان سال آینده وضعیت آذربایجان غربی را در حوزه گازرسانی به وضعیت سبز برسانیم.

پایان پیام

منبع: فارس
شناسه خبر: 1589783

مهمترین اخبار ایران و جهان: