نیوز سیتی!
18 اسفند 1401 - 17:44

هشدار آبفا به کهگیلویه و بویراحمدی‌ها

مدیرعامل آبفا کهگیلویه و بویراحمد گفت: انتظار داریم مشترکان آبفا استان در ماه پایانی سال نسبت به صرفه جویی آب همکاری مؤثری با ما داشته باشند.

امید صالحی در کفت و گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: آب یکی از ارزشمند ترین سرمایه ها است که اهمیت آن به ویژه زمانیکه دسترسی به آن با محدودیت هایی روبرو می شود، بهتر درک می شود.

وی بیان کرد: تقاضای ما این است که مردم حداقل صرفه جویی 15 درصدی در این ایام را مد نظر داشته باشند تا در تأمین آب پایدار برای همه مناطق، مشکلی رخ ندهد.

مدیرعامل آبفا کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: توصیه می کنیم در ماه پایانی سال و در آستانه فرا رسیدن عید نوروز و سال جدید در انجام سنت دیرینه خانه تکانی نسبت به مصرف آب رفتار مسئولانه داشته و نظافت عید خصوصاً شست و شوی قالی، پتوها و البسه را در مراکزی همچون خشکشویی و قالیشویی ها انجام دهید که با سیستم های به روز و کم مصرف و یا آب غیر شرب اداره می شوند.

صالحی ضمن هشداربه مشترکان بد مصرف آب افزود: قطعاً برخورد ما با مشترکان بد مصرف آب جدی تر خواهد بود، چرا که این افراد حقوق سایر مردم و مشترکان را با بی توجهی به استانداردها تضییع می کنند.

مدیرعامل شرکت آبفا کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به عدم تناسب مخازن ذخیره آب با جمعیت شهر در برخی مناطق استان اضافه کرد: ما در برخی شهرها از جمله یاسوج شاهد کمبود ملموس در مخازن ذخیره آب هستیم، برخی از قطعی های برنامه ریزی شده نیز به واسطه همین ظرفیت محدود مخازن ذخیره است، برنامه ای برای ایجاد و توسعه مخازن ذخیره آب داریم و در سفر ریاست جمهوری به استان حتماً یکی از مطالبات ما همین تخصیص بودجه برای ایجاد مخازن ذخیره جدید خواهد بود.

انتهای پیام/ ۸۲۰۳۳

منبع: فارس
شناسه خبر: 1083683

مهمترین اخبار ایران و جهان: