نیوز سیتی!
26 بهمن 1401 - 22:06

۲۵ درصد جایزه خوش‌حسابی عوارض ساخت و ساز در بوشهر اعمال می‌شود

بوشهر- رئیس شورای شهر بوشهر از اعمال ۲۵ درصد جایزه خوش حسابی عوارض ساخت و ساز و بهای خدمات سازمان‌های شهرداری به مناسبت اعیاد شعبانیه و روز بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، وحید نیک روش عصر چهارشنبه در نشست شورای شهر بوشهر اظهار داشت: به مناسب اعیاد شعبانیه و هفته نکوداشت بوشهر و برای رفاه حال شهروندان و پرداخت عوارض ساخت و ساز، رونق آن و دیون، شورای شهر بوشهر با لایحه خوش حسابی شهرداری موافقت کرد.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس مصوبه شورای شهر بوشهر از اول تا ۲۰ اسفند شهروندانی که نسبت به پرداخت نقدی عوارض ساخت و ساز و بهای خدمات سازمان‌های تابعه در حد تراکم ساختمانی کنند از ۲۵ درصد جایزه خوش حسابی و از ۲۱ اسفند تا پایان سال جاری ۲۰ درصد بهره‌مند می‌شوند.

رئیس شورای شهر بوشهر ادامه داد: همچنین در مورد مازاد بر تراکم نیز شهروندان از یکم تا پایان اسفند از پنج درصد جایز خوش حسابی بهره‌مند می‌شوند.

وی از ۱۵ درصد تخفیف پرداخت نقدی عوارض نوسازی در سه ماه آخر سال خبر داد و افزود: بعد از اعمال جایزه خوش حسابی به مناسبت دهه ولایت که به مدت سه ماه اعمال شد این دومین جایزه خوش حسابی شورای شهر بوشهر در سال جاری است

نیک روش اضافه کرد: از شهروندان انتظار می‌رود از این فرصت بسیار خوب استفاده کنند و با پرداخت عوارض خود به خدمات‌رسانی بهتر مدیریت شهری برای توسعه و آبادانی شهر کمک کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1039183

مهمترین اخبار ایران و جهان: