نیوز سیتی!
20 اسفند 1401 - 23:27

هلال احمر شهرستان لنده افتتاح شد

با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد جمعیت هلال احمر شهرستان لنده افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد در آئین افتتاحیه جمعیت هلال احمر شهرستان لنده اظهار کرد: جمعیت هلال احمر در پوشش حوادث استان نقشی بی بدیلی دلشته است.

وی بیان کرد: خدمات جمعیت هلال احمر در مدت اخیر بسیار چشمگیر و تاثیرگذار بوده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: امید می رود این شعبه نیز در لنده تاثیر گذار باشد. از همه کسانی که از ساختمان صلح تا شهرستان لنده در تبدیل این دفتر نمایندگی به شعبه دخیل بوده اند تقدیر و تشکر کرده و امیدواریم مردم غیور این شهرستان ثمره شیرین این حرکت جهادی و انقلابی را در آینده نزدیک بچشند و گام بزرگی در جهت سلامت شهروندان و روستاییان این منطقه بر داشته باشیم . 

کاظم فلاحی دوست مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم عنوان کرد: یکی از اولویت ها در برنامه‌های این جمعیت رساندن خدمات بشردوستانه و امدادی به جای جای مناطق کم برخوردار و سراسر مناطق استان است.

وی خاطرنشان کرد: در طول ۶ ماه اخیر سعی کرده ایم با افزایش تعداد شعبه ها و پایگاه های امداد ونجات این مهم را جامه عمل بپوشانیم در طول یک ماه اخیر موفق به افتتاح شعبه مارگون و لنده شدیم و طرح ایجاد چند نمایندگی را نیز در چند بخش پیگیری خواهیم کرد. 

فلاحی دوست افزود :جمعیت هلال احمر از سال ۱۳۹۴ تاکنون در لنده به صورت پایگاه امدادونجات شهری و سپس در قالب دفتر نمایندگی ارائه خدمات نموده است و در حال حاضر ۶۰۰ عضو جوان و داوطلب در این جمعیت مشغول به فعالیت هستند.

وی کفت: قریب به دو میلیارد ریال کمک بلاعوض درمانی، یک میلیارد ریال وام حمایتی، آموزش ۲۴۰ نفر در دوره‌های امدادی و امدادرسانی به ۱۲۲۰ خانوار در سیل مانسون از اهم فعالیت‌های این جمعیت در مدت اخیر بوده است . 

جلال دانش فرماندار لنده نیز در ادامه این مراسم اظهار داشت: یکی از نیازهای ضروری و پر اهمیت وجود جمعیت هلال احمر در این شهرستان به هیبت یک شعبه خیل کثیر جوانان و نوجوانانی است که با تلاش پرسنل خدوم جمعیت هلال احمر ضمن فراگیری آموزش‌های امدادی در طرح‌ها و برنامه‌های فرهنگی و اجتماع محور بستر امیدبخشی و مسئولیت پذیری خود و همنوعان خود را رقم خواهند زد .

در این مراسم مهمترین نیاز فعالیت های این جمعیت از سوی مدیرعامل هلال احمر کهگیلویه وبویراحمد فقدان ساختمان اداری و اجاره نشینی بیان شد که با مساعدت استاندار و فرماندار مقرر شد جهت احداث ساختمان اداری جمعیت هلال احمر لنده زیر ساخت ها و قطعه زمینی معین و در تملک هلال احمر قرار گیرد.

 با حضور استاندار، فرماندار لنده و جمعی از اعضای شورای اداری این استان ،مدیرعامل و مسول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر و مسولین استانی وشهرستانی جمعیت هلال احمر شهرستان لنده افتتاح شد.

 

انتهای پیام/۸۲۰۳۳

منبع: فارس
شناسه خبر: 1087383

مهمترین اخبار ایران و جهان: