نیوز سیتی!
14 اسفند 1401 - 10:26

زندگی «ظفر خالدی» کوچکترین شهید دفاع مقدس فیلم می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری گفت: ساخت فیلم ظفر خالدی با عنوان «صبح ظفر» برای جشنواره فیلم فجر در دستور کار است که از سال آینده آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، اسماعیل عسگری در تشریح برنامه‌های ۲۲ اسفندماه روز بزرگداشت شهدا، گفت: ۱۸ برنامه استانی همراه با چند برنامه محوری در هفته شهادت یعنی از ۱۵ تا ۲۲ اسفندماه برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری افزود: سهم چهارمحال و بختیاری در مسکن روستایی ۲۰۰ واحد است که بنیاد شهید به جانبازانی که تا به حال از تسهیلات مسکن استفاده نکرده‌اند برای این طرح ۲۵۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت می‌کند.

عسگری افزود: جشنواره صعود، تجلیل از دانش‌آموزان برتر جشنواره ایثار، اجلاسیه بزرگداشت روز شهید برنامه‌های محوری هستند که به صورت سراسری و کشوری در هفته شهید برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در برنامه میهمانی لاله‌ها ۳۰۰ قطعه عکس به دبیرخانه ارسال شد که برگزیدگان این مسابقه در اجلاسیه روز شهید تقدیر می‌شوند.

عسگری بیان داشت: بازسازی ۲ هزار و ۹۶۶ تابلوی مزین به تصویر شهدا، رونمایی از کتاب «گردان تولید» و «سرخ لاله‌های زردکوه ۳» رونمایی از اثر چندرسانه‌ای «شهید نعمت‌الله اکبری» و «عنایت‌الله رئیسی»، برنامه سلام شهید، برگزاری جشن‌های مهدوی در ۳۲ حسینیه فعال استان از جمله برنامه‌های این هفته است.

وی افزود: افتتاح ۲ گلزار شهدا در عیسی‌آباد و چم‌عالی و ساماندهی گلزار شهدای لردگان نیز در دستور کار است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بیان داشت: ساخت فیلم ظفر خالدی به عنوان «صبح ظفر» برای جشنواره فیلم فجر در دستور کار است که از سال آینده آغاز می‌شود.

پایان پیام/ ۶۸۰۳۶

منبع: فارس
شناسه خبر: 1073539

مهمترین اخبار ایران و جهان: