نیوز سیتی!
14 اسفند 1401 - 14:41

مربی فولاد خوزستان: حضور منصوریان برای پیشرفت فولاد مؤثر است/ مس یک تیم جنگنده و قابل احترام است

مربی تیم فولاد خوزستان گفت: با آنالیزی که از تیم مس کرمان داشتیم می‌توانم بگویم مس تیمی سخت‌کوش و جنگنده و در عین حال قابل احترام است.

 به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمد خرمگاه مربی تیم فولاد خوزستان امروز در نشست خبری پیش از بازی مقابل مس کرمان در خصوص بازی فردا مقابل مس کرمان اظهار کرد: امیدوارم که فردا جدال دو تیم یکی از زیباترین بازی‌ها در این فصل لیگ برتر فوتبال کشور باشد و با آنالیزی که از تیم مس کرمان داشتیم می‌توانم بگویم مس تیمی سخت‌کوش و جنگنده و در عین حال قابل احترام است.

 وی گفت: امیدوارم که فولاد بتواند بهترین عملکرد را در کنار تفکرات منصوریان داشته باشد و قطعا تیمی که فردا از موقعیت‌های خود در بازی بهتر استفاده کند می‌تواند برنده دیدار باشد.

 خرمگاه در خصوص وضعیت فولاد در آسیا تصریح کرد: من در زمان حضور در لیگ قهرمانان آسیا سمتی نداشتم اما از دید یک تماشاچی، فولاد یک بازی بسیار خوب ارائه داد و الهلال که هفت گل از الدحیل دریافت کرد یک بازی خوب را را ارائه داد.

وی در خصوص اینکه علیرضا منصوریان در هر تیمی که پا گذاشته موفقیت‌های خوبی را کسب کرده و آیا در این برهه حساس این مسؤولیت را در فولاد قبول کرده و آیا می‌تواند موفق باشد، گفت: مطمئن باشید اگر اینچنین نبود و علیرضا منصوریان نمی‌توانست پیشرفتی در تیم حاصل کند هرگز به این تیم نمی‌آمد.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب ‌

منبع: فارس
شناسه خبر: 1074339

مهمترین اخبار ایران و جهان: