نیوز سیتی!
06 بهمن 1401 - 15:33

کارگروه تخصصی در حوزه دانش بنیان در شهرداری ایجاد شود

اردبیل- دبیر مجمع مطالبه‌گران استان اردبیل گفت: کارگروه تخصصی در حوزه دانش بنیان در شهرداری اردبیل برای رسیدن به شهری هوشمند ایجاد شود.

مهدی جدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در رابطه با مشکلات و مطالبه‌های موجود در اردبیل با اشاره به روند افزایشی اجرای برنامه‌های فرهنگی اظهار کرد: گسترش برنامه‌ها در نقاط مختلف شهر و اطلاع رسانی در این زمینه ضروری بوده و لازم است تولیدات رسانه‌ای توسط شهرداری در زمینه‌های اصالت ایرانی اسلامی، فرهنگ شهری، هویت بخشی به نوجوانان و جوانان افزایش یابد.

دبیر مجمع مطالبه‌گران استان اردبیل با اشاره به اهمیت علم و حوزه دانش بنیان، پیشرفت شهر را در گرو هوشمندسازی شهر دانست و گفت: تقاضا داریم کارگروهی تخصصی در حوزه دانش بنیان در شهرداری ایجاد شود.

جدی با اشاره به اهمیت پروژه زیرساخت داده‌های مکانی گفت: وجود این اطلاعات زیرساختی پیش نیاز مهمی برای رسیدن به شهر هوشمند است که در این راستا تشکیل کارگروه تخصصی سایت در شهرداری لازم و ضروری است.

وی همچنین خواستار راه‌اندازی شهرک‌های تخصصی اصناف، رسیدگی به وضعیت نابسامان محلات کم برخوردار و سکونتگاه‌های غیررسمی، وضعیت محیط زیستی رودخانه بالیغلو، ساخت‌وساز بی رویه در حریم دریاچه شورابیل، پیگیری رعایت حق آبه تالاب شهری شورابیل، ساماندهی نهر نوران و جلوگیری از ورود فاضلاب خانگی به درون نهر و ساخت پل محله چای کوچه سی گلمغان و تعیین تکلیف المان میدان وحدت شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 999483

مهمترین اخبار ایران و جهان: