نیوز سیتی!
12 بهمن 1401 - 12:12

جشن های انقلاب در خراسان جنوبی آغاز شد/رژه موتوری یگان ویژه

بیرجند-همزمان با سالروز ورود امام(ره) به ایران جشن های انقلاب در خراسان جنوبی با رژه موتوری یگان ویژه و گلباران تمثال امام آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، صبح چهارشنبه همزمان با سالروز ورود امام (ره) به ایران جشن‌های انقلاب در خراسان جنوبی با رژه موتوری یگان ویژه و گلباران تمثال امام آغاز شد.

حجت الاسلام امین رضا کمالی، مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در مراسم سالروز ورود تاریخی امام (ره) در بیرجند که در میدان امام و با حضور نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، استاندار خراسان جنوبی و بسیاری از مسئولان استانی برگزار شد، اظهارکرد: انقلاب اسلامی توانست نظام دو هزار و پانصد ساله شاهنشاهی را به چالش کشانده و منجر به سقوط آن شود.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به روشن بینی حضرت امام (ره) بیان کرد: در سال ۴۲ وقتی اعضای هیئت مؤتلفه از معمار کبیر انقلاب پرسیدند شما چه هدفی از انقلاب دارید، پاسخ دادند پیروزی قیام، بیداری اسلامی و زمینه سازی برای ظهور از اهداف این نهضت است.

کمالی ادامه داد: موقع تبعید حضرت امام نیز وقتی مأمور ساواک از ایشان پرسید شما با کدام سربازان می‌خواهید قیام کنید، پاسخ دادند سربازان من در گهواره‌های مادرانشان هستند.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس دیدیم که آن سربازان امام چگونه از میهن اسلامی دفاع کردند.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه انقلاب آرزوی ۱۲۴ هزار پیامبر الهی را برآورده کرد: یادآور شد: آین انقلاب نابودگر استکبار جهانی و یاوه گویان خواهد بود.

رژه موتوری هیأت موتورسواری استان و یگان ویژه از میدان امام تا گلزار شهدای باقریه از دیگر برنامه‌های امروز بود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1012439

مهمترین اخبار ایران و جهان: