نیوز سیتی!
10 دی 1401 - 00:18

تجلیل و تقدیر سردار تنگسیری از خانواده دانشجوی شهید امنیت دانیال رضا زاده +فیلم

سردار تنگسیری از خانواده دانشجوی شهید امنیت مشهد ، دانیال رضا زاده تجلیل و تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار علیرضا تنگسیری امروز در مراسم تشییع شهید گمنام در مشهد مقدس از خانواده شهید امنیت مشهد،  دانشجو دانیال رضا زاده تجلیل و تقدیر کرد.

سردار تنگسیری در این دیدار معنوی خطاب به مادر شهید رضا زاده گفت: خداوند متعال را بابت این توفیق  که شما در زمره خانواده معظم شهدا قرار داد شکر گزار باشید و برای ما دعا کنید که بتوانیم سربازی سربلند برای ولایت باشیم و «إن شاءالله» عاقبت به خیر شویم.

 

 

فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به اجر و پاداش شهید، تصریح کرد: شهدا قبل از اینکه شهید شوند شهید بودند و به نوعی انتخاب شده هستند و ما بعنوان یک سرباز و خادم ملت از شما مادر گرامی که با تربیت دینی و مؤمنانه خود، این فرزند عزیز را اینگونه برای اسلام و ولایت تربیت نمودید، تقدیر و تشکر  می کنیم.

مادر شهید رضا زاده با تقدیر از سردار تنگسیری گفت: من یک فرزند بیشتر نداشتم ولی اگر  فرزندان دیگری هم  می داشتم تقدیم اسلام و ولایت فقیه می کردم و ما همه خود را فدای رهبری عزیز و حکیم انقلاب اسلامی امام خامنه ای(حفظه الله) می دانیم و همیشه خود را بدهکار انقلاب و نظام اسلامی می دانیم و إن شاءالله حضرت آقا زنده و سلامت باشند 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 944683

مهمترین اخبار ایران و جهان: