نیوز سیتی!
24 بهمن 1401 - 09:48

شهید 22 بهمن کهگیلویه و بویراحمد کیست؟/سرکشی امام جمعه بهمئی از خانواده شهید

امام جمعه شهرستان بهمئی به دیدار خانواده شهیدی رفت که در تاریخ 22 بهمن به شهادت رسیده است.

شهید 22 بهمن کهگیلویه و بویراحمد کیست؟/سرکشی امام جمعه بهمئی از خانواده شهید

امام جمعه شهرستان بهمئی به دیدار خانواده شهیدی رفت که در تاریخ 22 بهمن به شهادت رسیده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بهمئی، امام جمعه شهرستان بهمئی با خانواده شهید محمد طلادن که در روز ۲۲ بهمن به شهادت رسیده دیدار کرد.

امام جمعه شهرستان بهمئی با تبریک مجدد دهه ای که گذشت گفت: به مناسبت این که شهید در روز ۲۲ بهمن به شهادت رسیده خدمت خانواده شهید رسیدیم.

حجت الاسلام اسماعیل صلواتی گفت: خون شهید شما و دیگر شهدای کشور یک برکت بسیار عظیمی در آفاق و عالم هستی ایجاد کرد.

وی عنوان کرد: به برکت خون شهدا درخت نظام مقدس جمهوری اسلامی آبیاری شد به برکت خون شهید شما نظام مقدس جمهوری اسلامی همچنان ادامه دارد.

امام جمعه شهرستان بهمئی ادامه داد: خانواده معظم شهدا چشم و چراغ مردم هستند و مایه شرف و افتخار ما مسئولان است که لحظاتی را کنار خانواده شهدا باشیم.

حجت الاسلام صلواتی افزود: همه ی ما مدیون شهید و شهادت و دفاع مقدس و خانواده معظم و معزز شهدا هستیم.

وی ادامه داد: امروز یکی از آثار خون شهدا این است که در این چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی کسانی که سال ۵۷ ، دفاع مقدس و امام راحل و شهدا را ندیدند بیشتر به این میراث های جاودان پی می برند.

امام جمعه شهرستان بهمئی گفت: باورهاشان نسبت به این نظام عمیق تر می‌شود به برکت خون این شهید و دیگر شهدا نسلی تربیت شده که امروز در سراسر کشور آماده جان فشانی برای این انقلاب هستند.

وی افزود: نسل دیگری از دهه ۸۰ و ۹۰ تربیت شدند که امروز حافظ خون شهدا و آرمان شهدا هستند.

حجت الاسلام صلواتی بیان داشت: به برکت خون شهدا نظام مقدس جمهوری اسلامی در همان مسیری که امام راحل و شهدا ترسیم کردند با هدایت های معصوم گونه مقام معظم رهبری مسیر و راه خودش را پر صلابت تر و با اقتدار و عظمت ادامه میدهد.

حجت الاسلام صلواتی افزود: از مسئولان دعوت می‌کنم به دیدار خانواده شهدا بروند و رفع مشکلات خانواده شهدا را در اولویت کار خود قرار دهند و به مشکل اشتغال و دغدغه های خانواده شهدا توجه کنند.

امام جمعه شهرستان بهمئی با تاکید به مسئولان جهت رفع مشکلات خانواده شهدا گفت: تلاش برای رفع مشکلات خانواده های معظم شهدا مهمترین وظیفه مسئولان است که باید تداوم داشته باشد.

 شهید محمد طلادن از شهدای والامقام بهمئی که در تاریخ تولد: 6-6-1341 به دنیا آمد و در تاریخ 22-11-1364 در شهر فاو به شهادت رسید گلزار شهید در روستای دره بید ممبی از توابع بهمئی است.

منبع: فارس
شناسه خبر: 1035367

مهمترین اخبار ایران و جهان: