نیوز سیتی!
20 اسفند 1401 - 13:08

معرفی دبیر ستاد امر به معروف بهمئی/ انتقاد امام جمعه از بی‌توجهی به نماز جماعت ادارات

با حضور مسئولان و طی مراسمی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بهمئی معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بهمئی، مراسم معرفی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بهمئی با حضور امام جمعه و دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد در مسجد صاحب الزمان این شهر برگزار شد.

با پیشنهاد امام جمعه شهرستان بهمئی و با حکم آیت الله حسینی رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کهگیلویه و بویراحمد حجت الاسلام خوب‌نژاد به عنوان دبیر ستاد دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بهمئی منصوب شد.

امام جمعه شهرستان بهمئی در این آیین گفت: بهترین امت روی زمین آنهایی هستند که امر به معروف و معروف می‌کنند چرا که مقابل منکرات می‌ایستند و ظلم کم می‌شود.

حجت الاسلام اسماعیل صلواتی شاکله جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر را اداری و مردمی بیان کرد و گفت: حوزه اداری یکی از تکالیف آن نظارت بر دستگاه‌ هاست که شکل‌گیری شوراهای امر به معروف در سریع‌ترین زمان ممکن اتفاق بیفتد در بحث مردمی گروه‌ های مطالبه‌ گر در عرصه‌های مختلف تشکیل و هر کدام در حوزه تخصصی خود عمل کند.

وی یکی از مسائل امر به معروف را اقامه نماز جماعت در ادارات بیان و اظهار کرد: متأسفانه این مهم در ادارات جدی گرفته نمی‌شود که نیازمند یک بازنگری هستیم.

حجت الاسلام حمزه پیشقدم دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد حکم صادره شده از سوی آیت‌الله حسینی رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر را قرائت کرد.

در متن این حکم آمده است: برادر محترم حجت الاسلام طاها خوب نژاد احتراما نظر به تعهد، شایستگی و تجارب مفید و ارزشمند شما و بنا به پیشنهاد امام جمعه شهرستان بهمئی به موجب این حکم جنابعالی به سمت دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بهمئی منصوب می شوید.

در ادامه این حکم آمده است: انتظار می‌رود با همت عالی و با توجه به رویکرد فرهنگی ستاد امر به معروف و نهی از منکر در چهار چوب قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر و با استفاده از ظرفیت ها و به کار گیری امکانات شهرستان در احیاء فریضتین اثر مثمر ثمر بوده و باعث خشنودی حضرت ولیعصر ( عجل الله تعالی فرجه الشریف ) باشد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1086167

مهمترین اخبار ایران و جهان: